Het valt me wel op dat er hier wel over de aantrekkingskracht van de kandidaten wordt gesproken, maar als iemand een hint in de groep gooit worden die gewoon genegeerd. Is het hier nu een datingsite of zijn we op zoek naar de mol? Het klinkt wle als een ´huilie huilie´verhaal van mijn kant, maar tot nu toe heb ik het gevoel dat je bij het groepje moet horen om respons te krijgen op een hint... Lijkt mij niet bevorderlijk voor de zoekactie.
Dat is niet waar. Er wordt heus wel gelezen en er worden ook genoeg goede hints genoemd, maar om nou elke keer weer "Dat is een goede hint!" te posten, lijkt mij een beetje onnodig.
Ik ben hier trouwens ook nog maar net een maand lid.
@limone: Dat bedoel ik niet. Natuurlijk mogen mannen dat, maar ik zie het gewoon niet bij Anna.
Knappe vrouw, maar zo fantastisch vind ik haar ook weer niet.
Maar goed, dat zal dan wel weer aan mij liggen.
@Molow: Jan moet inderdaad nodig naar de kapper. Maar ik vind het wel een hele mooie man en ik weet zeker dat hij nu multimiljonair was geweest als hij i.p.v. danser model was geworden. Zwom hij nu in het geld.
Art is ook leuk, maar op een andere manier. Jan is echt een zogenaamde 'mooiboy' en Art is gewoon ... leuk.