Het valt me wel op dat er hier wel over de aantrekkingskracht van de kandidaten wordt gesproken, maar als iemand een hint in de groep gooit worden die gewoon genegeerd. Is het hier nu een datingsite of zijn we op zoek naar de mol? Het klinkt wle als een ´huilie huilie´verhaal van mijn kant, maar tot nu toe heb ik het gevoel dat je bij het groepje moet horen om respons te krijgen op een hint... Lijkt mij niet bevorderlijk voor de zoekactie.
hints ofzo worden heus wel gelezen, maar als ene hint niet goed genoeg is of al 1000x gezegd of veels te ver gezocht is dan reageer je er niet op
want het is al een paar keer gebeurt dit seizoen dat als je zegt dat je het te vergezocht vindt dat "post dan zelf eens een hint!!!!" naar je kop krijgt geslingerd, dan maar links laten liggen heh
bovendien worden (niet eens dit seizoen) hints of theorien die ik dan heb gepost ook vaak overheen gelezen of genegeerd, en ik denk dat ik kan zeggen dat ik hier ook al redelijk lang ben (vanaf 2007)
dus als er geen reactie komt dan kan het ook aan de kwaliteit liggen, natuurlijk kan je ook pech hebben dat je midden in een discussie zo'n theorie post en dat het gewoon niet opvalt, dan moet je het gewoon in een topic posten waar het rustiger is en waar het ook thuis hoort (kandidaten topic bv)