Niet te geloven dat er mensen zijn die Milouska een betere mol vonden dan George
Ach ja het blijft subjectief. Persoonlijk ergerde ik me groen en geel aan haar domme gedrag vooral omdat ik geen seconde geloofde dat ze echt zo dom zou zijn, en ook omdat het alles bij elkaar mollen de simpelste tactiek was die je kon kiezen. De enige reden dat ze ermee weg kwam was wat mij betreft dat we nog nooit een mol hadden gehad die dermate obvious en duf bezig was. Maar zoals gezegd blijft subjectief.
Een echt lijstje van vorige mollen heb ik niet, behalve dat George natuurlijk fier bovenaan staat en dat Jon en Kim me totaal niet aanspraken.
1. George
2. Inge
3. Pepijn.
ehhm ohnee..
Jon was wel een leuke kandidaat maar waardeloze mol imho. Deed nauwelijks iets.
Kim en Nico spraken me evenmin aan. Dennis middenmoot (na herbezien van de serie enige tijd geleden, enigszins mening bijgesteld). Yvon en Elise deden het ook nog best aardig vond ik.
Voor een beoordeling van Patrick is het nog iets te vroeg aangezien we zijn molacties en verhalen nog niet gehoord hebben.
Maar van wat ik heb gezien zou ik zeggen mja iets lager dan middle of the pack.. Niet zo waardeloos als Kim en Nico maar ook geen mol die me echt aansprak, nogal saai en soms nogal overduidelijk terwijl hij op andere momenten weer teveel (onnodig) goed deed, of niks deed. Een beetje wispelturig, buiig - daarnaast stonden me zijn uitbarstingen soms nogal tegen (al zal daar wel een mols verhaaltje over komen
) en natuurlijk zoals al elders gemeld de verhoudingen met Art en het gedoe met jokers.
Ik zal mijn eindoordeel nog even uitstellen tot na afl 11 maar ik ben bang dat wat er na verloop van tijd vnl over gaat blijven het gevoel van anticlimax is na een verder toch heel erg mooie serie..