Extra informatie over vet vlees en muziekvoorkeur? Er wordt nu gesuggereerd dat Patrick deze informatie exclusief aan Art gegeven heeft.Dat is nergens op gebaseerd!
Dat zei ik zelf ook al en ook dat het een opmerking met een knipoog was, dus beetje onzin om je er nu nog kwaad over te maken.
Er is er maar één die het spel heel sluw gespeeld heeft en dat is Art,
Hij heeft sowieso bewust twee kandidaten (Jan en Karin) misleid voor eigen gewin.Menig kandidaat is gestruikeld op o.a. Art.
Wat heeft sluw spelen er nou in godsnaam mee te maken?
Sluw spelen is nooit verboden, noch voor de kandidaten, noch voor de mol. Het is zelfs aan te raden. Voor iedereen. Ik snap niet wat dit ineens in de discussie doet.
is Paul ook niet geholpen in de trein met het mollenboekje? Als Paul toen exit was gegaan had hij het spel ook niet kunnen winnen.
Oké, wellicht ook discutabel, maar wel veel minder discutabel. Je vergeet namelijk voor het gemak even dat er nog véél meer moest gebeuren om weer terug te komen in het spel. Hij moest ook nog even terug worden gekocht op de veiling. In die zin kun je zeggen dat Inge de productie heeft geholpen om in ieder geval dat spel (of aspect van het spel) door te kunnen laten gaan. Ik vind het op zich geen probleem als de mol daarvoor wordt ingezet.
En om nog even in te gaan op de vraag of het wel een eerlijk spel moet zijn of gewoon spannende televisie... Tja, dat is het hem nu juist. Als ik niet het gevoel heb naar een eerlijk spel te kijken, dan vind ik het geen spannende televisie. Ik kijk naar WIDM omdat ik wil kijken naar een spannend psychologisch spel waarin je wint als je weet wie de mol is, niet dat je wint als je mol/de productie besluit jou te bevoordelen. Dat is een heel ander soort programma.