Ik vond het toch een beetje als een nachtkaars uitgaan. De finale was al niet spannend meer omdat wij allang op Patrick zaten, de gezichtsuitdrukking van Art (immers de winnaar) zei genoeg. Dat geheel werd wel erg uitgemolken, vooral Soundos en Karin moeten al geweten hebben dat zij wel degelijk goed zaten.
Patrick heeft te weinig gemold, al begrijp ik dat je na zoveel jaren steeds voorzichtiger moet zijn. Maar ja, het programma is ook de zaak te mollen, als je overal gewoon meedoet omdat je anders opvalt, ben je dan nog wel een mol ?
De hints zoals die testvragen is leuk, maar ik zie nog steeds niet in dat wanneer er 2 man op 20 zitten en eentje op 11, waarom dan die ene 20 de mol is. (want 11 slaat op de 11e mol, Patrick loopt zelfs even voor een deur langs met 11 etc, en nu opeens is Winnaar Art nummer 11). Dat is niet vaag, dat klopt gewoon niet. En hints dat Patrick zegt "ik ben t" zijn ook geen hints.
De twitterhints heb ik niet bekeken, (dat doen anderen wel voor je), maar degenen voor het anagram waren telkens die voor een uitzending. Dat dat niet zo snel opvalt begrijp ik wel (een beetje).
Voor volgend jaar dus goed opletten op 12, dozijn, 12 maanden in een jaar, 12 uren, douze (Douzen Kroes ?), de intro's, de naam vd aflevering, een aanwijzingen vanuit de regie (iets is wat het lijkt / zoek de verschillen)