Maar Patrick probeerde door te drukken dat Beatrix Elvis was.
Dat vond ik zelf juist een uitermate domme actie eerlijk gezegd..
Op dat moment waren er al twee mensen ronduit voor Bea, de kans dat hij dat erdoor kreeg was zeer gering - en als het dan ook nog eens fout bleek ten opzichte van de wel juiste keuze i.e. Bea was dit zeker nog veel meer in het oog gelopen..
(Dus sja ach dat verhaal over 'subtiel mollen' moeten we zeker met een schep zout nemen in een aantal opzichten imho..)
Hij had hier eieren voor zijn geld moeten kiezen, maar hij probeerde in heel aflevering drie in alles zijn zin door te drukken terwijl dit niet zinnig was en erg in het oog liep..
- Per se Elvis doordrukken
- Per se willen ronselen terwijl dit totaal niet voor de hand lag met zijn beroep en hier ook weinig te mollen viel effectief
- Per se alleen in die bagage kamer willen en daarna de hele song en dance met het gescheld en gevloek aangaande de bagage terwijl mensen allang al in wilden stemmen met het afkopen van de bagage - totaal onnodig als mol imho (geboren uit frustratie en idd soms een driftkikker natuur) hetgeen onnodig verdenkingen op hem bracht waarna hij dan weer enkele afleveringen lang vrij low profile moest zijn en Art in moest schakelen als bliksemafleider kennelijk..
Ik blijf dat allemaal behoorlijk impulsief en all over the place vinden voor een mol.
Ik ben zelf Patrick na afl 3 het sterkst gaan verdenken zonder meer maar goed ik wilde liever een andere, minder overduidelijke mol dus sja.
Gevolgen zijn dan logisch...