Ik wil niet boos overkomen en het gezellig houden maar het lijkt soms alsof je nogal op roem uit bent. Zit je ook bij een heel klein toevoeginkje van een theorie te hopen dat ie in de vodcast komt en te vragen of je hem moet opsturen etc.
Is niet erg ofzo, maar gewoon een beetje... opvallend..
Haha.. nee ik ben nie boos hoor, en jij komt ook niet boos over.
Alle mogelijke punten van kritiek neem ik graag aan(of dat nou is op de column of iets als dit)
Maar ik zal je mijn manier van reageren voor je verklaren:
Ik ben niet uit mijn op roem hoor
, ik vind het gewoon leuk hoe ik nou ja als beetje buitenstaander erbij gekomen ben. En in mijn eerste echte jaar al dingen heb 'bereikt'. Zoals die hoge pool uitslag, en ook dat ik waardering krijg als buitenstaander zegmaar. Omdat het mijn eerste jaar is dat ik echt actief ben op het forum.
Ik probeer ook aan anderen positieve reacties te geven en gewoon de sfeer leuk te houden. En dat van die toevoeging dat was ook meer als grapje bedoeld omdat iedereen zo positief reageerde op mijn theorie
Sowieso zijn bepaalde dingen die ik zeg met een knipoog en zonder verdere bedoelingen bedoeld.
Het grappige is trouwens, dat die ene theorie toen niet is opgenomen in de vodcast. Maar toen ik niks toevoegde(met mijn waarom juicht Patrick zo uitbundig) zat ik er wel een week later in zonder dat ik daar om vroeg ofzo
En over de onderschriften, mijn onderschrift staat nu eerste maar heb er een dubbel gevoel bij. Omdat de 2 andere onderschriften half zijn weggevallen.
Maar nogmaals Molow ik ben niet uit op roem hoor, ik ben gewoon enthousiast over hoe ik reacties krijg van vaste bezoekers enzo. Ik denk dat dat dat volgend jaar al wat minder is hoor
haha, maar in ieder geval het is niet de bedoeling zo over te komen en ik zal er op letten
Hopelijk heb ik je hiermee mijn manier van denken duidelijk gemaakt