Ik ben ook maar begonnen met het bekijken van serie 3 (bedankt Bartjel
). Na al die postieve verhalen, moest het er maar eens van komen. Zelf zou ik het trouwens leuker vinden om echt per aflevering te bespreken. Dus deze week aflevering 1 en dan volgende week aflevering 2. Je zou 1 aflevering per 3 of 4 dagen kunnen doen?
Noch een paar veranderingen gespot:
1)In groep 1 zitten .... met de foto's erbij. Of is dat enkel in het begin als je de kandi's nog niet zo goed kent?
2) De kandidaten reden nog zelf met de auto, nu zitten ze altijd in een busje. Is zo'n busje(s) goedkoper of praktischer of kunnen de BN'ers niet goed met de auto rijden?
Dat van die foto's vond ik wel heel prettig. Bij BN-ers is het minder nodig, omdat iedereen er over het algemeen al wel 3 of 4 (vaag) kent. Maar van mij mogen ze dit bij meer programma's doen.
Wat het rijden betreft: zou het aan de regels omtrent rijbewijzen kunnen liggen? Een Nederlands rijbewijs is in Portugal gewoon geldig, maar in bijvoorbeeld Japan of El Salvador niet.
angela heeft ook zo weinig haar , maar dat terzijde...
Ik herkende haar in eerste instantie alleen door haar stem
Angela komt inderdaad wat soft over en veel dingen gaan veel trager of rustiger dan nu. Maar ergens klopt dat wel. Naar mijn gevoel gaan deze kandidaten veel onwetender het spel in dan de huidige kandidaten. Ze weten de eerste dagen nauwelijks wat ze overkomt en wat ze kunnen verwachten. Een beetje extra uitleg en compassie is dan welkom.
Ik vind het leuk om naar een serie te kijken terwijl ik weet wie de mol is. Ik zit dan echt te kijken wat de molactie zou kunnen zijn.
opdracht 1: abseilen
Eerst dacht ik: George molt niet, want hij gaat gewoon naar beneden. Maar toen zag ik dat de tijd er toe deed en viel me op dat hij er wel heel lang over doet, zonder daarbij de aandacht op zich te vestigen.
Als ik niet beter wist, had ik bij deze opdracht Pamela als mol aangewezen. Een beetje de koffer op slot doen en dan een verkeerde code naar boven roepem
Opdracht 2: Port
We zien het niet goed, maar het kan natuurlijk goed zijn dat de mol een sturende stem heeft gehad bij het benoemen van de port. Hij roept trouwens ook iets over een etiket dat weg is, maar het is me niet duidelijk of dat etiket weg hoorde te zijn, of dat hij hem snel heeft verdonkermaand.
Maar ach, ze gingen toch over de tijd, dus hij hoefde niet echt iets te doen.
Hier heeft Ellen natuurlijk wel een lekkere molactie uitgevoerd door de avond van te voren voor te lezen uit Harry Potter
. Wie zou dat boek hebben meegenomen?
Tot zover mijn bespiegelingen voor dit moment.