Ik heb eigenlijk een paar kleine verbeterpunten voor de nieuwe serie:
1. Het uitgeven van jokers zou tot de 5e aflevering mogen. Later in de serie kan dit anderen benadelen (zoals we dit seizoen hebben gezien) Het moet echter wel zo blijven dat de jokers die je hebt gewonnen in afl 1, dat je die wel de hele serie met je mee mag dragen (á la Jan, die dit beter niet had kunnen doen)
2. (al door meerdere genoemd) Het harde geluid bij de executies, je weet wanneer er een rood scherm aankomt, moet verdwijnen
3. Iets duidelijkere uitleg van sommige opdrachten voor ons als kijker.
4. Meer molacties tonen in de laatste uitzending/de mol meer centraal zetten in de laatste uitzending. Het leek er afgelopen donderdag op alsof het er snel doorheengejaagd moest worden.
5. De terugkeer van opdrachten waarbij een mislukking daadwerkelijk geld uit de pot kost. (zoals veel gedaan werd in de series zonder Bekende Nederlanders)
en punt 6, maar dat is meer een aanbeveling qua opdracht: Een iets betere ontmoeting met de mol opdracht. (in de bus zat een soort ontmoeting, maar niemand zag Patrick) en het contact opnemen was nogal vaag. Terwijl in seizoen 6 t/m 9 er een grote mind**** achter zat door al dan niet goed/fout beantwoorden van vragen of het stellen van vragen aan de/jouw mol. Ook de insteek van serie 10 met fotos vond ik nog wel goed gevonden omdat ook hier de vraag speelt.. heb ik het nou goed gedaan met die foto's..?
Verder vond ik deze serie gewoon TOP. Mooi in beeld gebracht(de beelden van het rennen op de Cerro Negro staan voor altijd op mijn netvlies gebrand
) goede montage, leuke kandidaten, leuke opdrachten, goede muziekkeuze bij tussenstukjes, prima locatiekeuze
Voor mij een van beste seizoenen ooit!
En alleen daarom al hoop ik echt dat de mol in oktober de gouden Televizierring weet te pakken.