Auteur Topic: De schat van Ambiorix  (gelezen 193589 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #320 Gepost op: 5-04-2011, 16:04:09 »
momenteel zit ik irl in de bibliotheek. was er al twee jaar niet geweest. het is er allemaal. alleen de exposities zijn niet meer actueel. voor de rest: alsof je ineens 3d deel uitmaakt van het spel.

Offline vinb

• Forumlid
« Reactie #321 Gepost op: 5-04-2011, 16:17:52 »
Hoi allemaal,
Dank voor jullie antwoord, maar toch lukt het niet.  :\'( :\'( :\'(
Hierbij een link naar de schermafdruk van de gelopen course.
Kunnen jullie mij zeggen wat hier verkeerd aan is??

http://www.flickr.com/photos/61428453@N07/5592380992/
« Laatst bewerkt op: 5-04-2011, 16:59:44 door vinb »

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #322 Gepost op: 5-04-2011, 16:20:59 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Oh, was dat alles XD...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #323 Gepost op: 5-04-2011, 16:28:12 »
Hierbij een link naar de schermafdruk van de gelopen course.
Kunnen jullie mij zeggen wat hier verkeerd aan is??

Wawowiewa - dat ziet er stukker netter uit dan die van mij.
Weet je zeker dan je bij het begin [het pijltje] bent begonnen en het einde [de rondjes] bent geeindigd? Als je dat goed hebt gedaan.. dan weet ik het echt niet  :-\\
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #324 Gepost op: 5-04-2011, 16:44:24 »
Huh hoefde je nou niks te doen in de mijn (Das t volgende deel zeker pas)??? (Ik heb dit deel uitgespeeld jeej!)

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: 5-04-2011, 16:50:59 »
Wat raar Vin! Ik had echt veeeel minder netjes en ik had m wel na 5 keer ofzo.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 5-04-2011, 16:52:33 »
Ik heb net zoals de nummer 1 778 punten maar ik sta niet in de top 5? Terwijl de nummers 2-5 minder hebben.

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 5-04-2011, 16:54:55 »
Ik heb net zoals de nummer 1 778 punten maar ik sta niet in de top 5? Terwijl de nummers 2-5 minder hebben.

Ik denk omdat de eerste plek voor heel veel mensen wordt gedeeld (Ik heb nl ook zo veel punten). Dit komt omdat iedereen hetzelfde heeft gedaan als ie het eerste deel heeft uitgespeeld en dus evenveel punten heeft).. Je kunt het spel dus ook niet winnen op punten lijkt me, alleen op tijd.. (die top 5 is dus ook een beetje onzin want het geeft alleen je vordering in het spel aan)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: 5-04-2011, 16:55:50 »

Ik denk omdat de eerste plek voor heel veel mensen wordt gedeeld (Ik heb nl ook zo veel punten). Dit komt omdat iedereen hetzelfde heeft gedaan als ie het eerste deel heeft uitgespeeld en dus evenveel punten heeft).. Je kunt het spel dus ook niet winnen op punten lijkt me, alleen op tijd.. (die top 5 is dus ook een beetje onzin want het geeft alleen je vordering in het spel aan)

maar jij staat op dit moment wel in de top 5 ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Har

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 5-04-2011, 16:58:14 »

Ik heb ook 778 punten. Dit aantal zullen er wel meer hebben. Dus waar ze de top 5 vanaf halen weet ik niet.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #330 Gepost op: 5-04-2011, 17:02:37 »
Maar doe dan de top 5 allemaal mensen met 778 punten en dan 1 = snelste 5 = op 4 na snelste? Nouja. :/

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #331 Gepost op: 5-04-2011, 17:03:08 »
Wat vreemd - ik heb maar 757 terwijl ik toch alles heb gedaan.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Wegkwijt

• Forumlid
« Reactie #332 Gepost op: 5-04-2011, 17:21:11 »
Ik snap het ook niet vin, mijn E was bijna zo mooi als de jouwe en ik krijg na 3 dagen sukkelen die E er ook niet bij. Geven wij het op? Nog niet, nog eenmaal proberen !

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #333 Gepost op: 5-04-2011, 17:37:33 »
Probeer die E eens heel snel te maken. Toen lukte het mij ook ineens na eerst geploeter.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline vinb

• Forumlid
« Reactie #334 Gepost op: 5-04-2011, 17:45:50 »
wat is 'snel' ?
Hoelang in tijd mag ik er dan over doen?

Offline Ambiorix

• Forumlid
« Reactie #335 Gepost op: 5-04-2011, 17:48:21 »
Beste mensen, ik kan helaas niet inhoudelijk op vragen ingaan.
Wat ik je als tip kan geven voor het labyrinth: leeg je browser'cache'.

Je zult nog een oudere versie in je geheugen hebben staan waardoor het niet werkt.
Je 'E' ziet er in ieder geval erg mooi uit, zo netjes hoeft het nu niet meer. ;)
(snelheid maakt niet uit & loslaten van de muis mag ook)

Ik hoop dat het lukt!

Ps, i.v.m. score: In deel 2 en 3 zul je variabele scores krijgen, waardoor snelheid ook een rol speelt.
Deel 1 wilden we zo toegankelijk mogelijk maken voor iedereen.

Zoek ze!  ::vergroot::

Offline Jann

• Forumlid
« Reactie #336 Gepost op: 5-04-2011, 17:51:32 »
wat is 'snel' ?
Hoelang in tijd mag ik er dan over doen?

Je kan er vast ook lang over doen, maar ik bedoel er mee te zeggen dat het helemaal niet nauwkeurig hoeft. Ik denk dat ik het toen binnen een minuutje deed. Ik verwachtte ook helemaal niet dat het ging lukken, omdat ik het zo slordig deed.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Wegkwijt

• Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 5-04-2011, 17:55:02 »
YESSSSS. ik heb het eindelijk na 3 dagen, netjes en secuur als ik ben, de E. Vin en Jan, ik heb idd de ronde in 1 trek gedaan, ondanks dat de muis eens uitschoot, en uiteindelijk heb ik de E. Tsjonge sjonge, wat een bevalling.

Offline Jann

• Forumlid
« Reactie #338 Gepost op: 5-04-2011, 18:01:42 »
Gefeliciteerd Wegkwijt,nu maar weer verder de weg zoeken. ::ok::

Ik voelde me net zo dom, ik kon de Ambiorix in de molen maar niet vinden, terwijl ik al meerdere keren op dat beeldje ingezoomd had. Ik herkende Ambiorix niet en dacht dat het iets met het bordje eronder te maken had..

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #339 Gepost op: 5-04-2011, 18:09:25 »
Beste mensen, ik kan helaas niet inhoudelijk op vragen ingaan.

Houden zo, anders kun je het hele spel wel gaan voorzeggen.

Ik schreef eerder vanmiddag dat ik in het Centre Ceramique was. Ik dacht, ik ga een kop koffie drinken, en hier en daar eens kijken wat er van het binnenste in het spel terecht gekomen is. Nou, ik heb heel veel kunnen vinden, maar niet de ruimte waar je heen moet om je gevonden munten te wegen. Is die er niet, of is die inmiddels anders ingericht, waardoor ie niet meer herkenbaar is?

Ik dacht verder: ik ga eens hier en daar een medewerker vragen of ze inmiddels niet gek worden van de bezoekers die naar het spel vragen. Iemand aan de balie reageerde stomverbaasd: nooit van gehoord, en toen ik haar wees op een artikel in weekblad De Ster, zegt ze: Ja, eh voor BV-Limburg zit u hier verkeerd meneer, die hebben hier wel gezeten, maar zitten nu op het Vrijthof.

Mijn reactie: maar daar HEB ik het helemaal niet over. Eind van het liedje was: ze wisten echt net waar ik het over had.

Iemand anders daar had wel van het spel gehoord, maar verwees me naar een tentoonstelling bovenin het gebouw, dat ging over de muntschat van Amby. Ik zei: daar ben ik langs gelopen, maar u begrijpt het gewoon echt niet, dat was mijn vraag dus niet.

Kortom, ik vraag me af hoe het mogelijk is dat mensen die daar werken, en mensen van informatie moeten voorzien, van toeten noch blazen weten. Ze heben er geen idee van dat hun werkplek in deel 1 van het spel een belangrijke rol speelt.