Auteur Topic: De schat van Ambiorix  (gelezen 193479 keer)

Offline m@ri@nne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #820 Gepost op: 5-06-2011, 19:26:48 »
Ik heb nu ook 1666 puntjes ::boogie::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline RobbieW

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #821 Gepost op: 5-06-2011, 19:32:16 »
Misschien kunnen jullie vertellen waar jullie het laatste puntje vonden.....ik mis er nog eentje.

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #822 Gepost op: 5-06-2011, 19:48:56 »
Ik mis er nogsteeds 2 :s
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #823 Gepost op: 5-06-2011, 20:17:58 »
Misschien kunnen jullie vertellen waar jullie het laatste puntje vonden.....ik mis er nog eentje.

::) Wij kunnen toch niet weten welk puntje van de 1666 puntjes jij mist?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline jostrix

• Forumlid
« Reactie #824 Gepost op: 5-06-2011, 21:45:18 »
Toch wel raar, heb ineens ook 1666 punten, had er eerst 1661.
Sta op de score lijst op de eerste plaats, maar op de high scores niet.
Heel raar dus, maar ja, nu maar weer wachten op deel 3.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #825 Gepost op: 6-06-2011, 07:45:31 »
Ik weet ook niet welke puntjes dat kunnen zijn, wellicht eerder in de lokaties laten liggen?

Dan is er nog iets: er horen meer dan 12 attributen te zijn, bovenop de 8 ambiorix-beeldjes. Bij sommigen verdwijnt het liftpasje, bij anderen is dat ook gebeurd, maar is het weer teruggekomen.

Zoals bekend is er inmiddels een apart forum, waar dit al gemeld is. Maar ook voor andere bugs zou je daar terecht kunnen, dan hebben ze alles bij elkaar, en hoeven ze niet meerdere fora af te struinen op zoek naar problemen/bugs.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #826 Gepost op: 6-06-2011, 17:24:46 »
Ja liftpasje was bij mij ook weg. En ik had nog een kaars van die ene bug, die heb ik weer neergezet in de kerk.

Heb nog steeds 1659... weet echt niet wat k gemist heb.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #827 Gepost op: 6-06-2011, 18:47:30 »
Als je na deel 1 de maximale score had, zou ik denken dat de missers in deel 2 te vinden moeten zijn. Dus je kan lokatie voor lokatie afstruinen, het kan best zijn dat je nog 1 ding hebt laten liggen waar je 5 punten voor kreeg, en de rest van die losse puntjes, die je krijgt, gewoon omdat je de goede weg bent ingeslagen.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #828 Gepost op: 6-06-2011, 20:16:29 »
Blijkbaar niet dus, want niemand kan me vertellen waar het dan moet staan.....Heb ondertussen wel dat andere puntje gevonden wat ik mistte, wederom de afbeelding van het joamerdal aangeklikt in het Venloose Museum, en warempel, weer een puntje. Maar mis er dus nog 1.

Ik wil dus nog steeds weten waar de aanwijzing staat over het molenrad. (Onderslag)

Momenteel tors ik wel een zware last met me mee, buiten alle voorwerpen heb ik nog 56 Ambiorixbeeldjes in de rugzak zitten. Zou er graag 48 willen inruilen voor 1 punt.

Die aanwijzing krijg je als je het waterrad voor de eerste keer bekijkt via een popup schermpje. Dat punt mis je dus iig niet. :P

Ik speel het spel opnieuw met een ander account, want ik mis ook nog een puntje en zou niet weten waar ik die heb gemis. Dus ff kijken of ik dat puntje met een nieuw account ook mis...
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #829 Gepost op: 6-06-2011, 21:25:42 »
Ik had al een ander account, alleen had ik daar de inlogcodes in Bulgarije niet van, dus daar kan ik nu vrolijk op verder spelen, in afwachting van deel 3.

Overigens: voor wie het nog niet wist: het afvinken van de Peel-lokatie gebeurt pas in deel 3.

Offline RobbieW

• Forumlid
« Reactie #830 Gepost op: 6-06-2011, 21:49:25 »
Eindelik mijn laatste puntje gevonden  ::tandpastasmiley::

Gevonden in de brouwerij, in het computerkamertje, rechtsboven de computer zit een soort venstertje waar het vloeistofniveau te zien valt. Misschien heeft ELIZE of iemand anders hier wat aan.

Die laatste 2 puntjes kostte me meer tijd dan de rest van het spel, maar ben nu wel voldaan ;-)

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #831 Gepost op: 6-06-2011, 21:52:37 »
Ah bedankt, was een van de punten die ik nog miste.. Nog 1 te gaan
« Laatst bewerkt op: 6-06-2011, 21:56:59 door -ELISE- »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #832 Gepost op: 7-06-2011, 17:38:34 »
@Elise, van welke lokaties ben je zeker dat je alle puntjes hebt, dan kunnen we die al afstrepen. Je had in deel 1 778 punten, dus daar kun je het niet hebben laten liggen.

Intussen is er een speler bij gekomen die ooit de finale verloor van Pompen of Verzuipen. Ook hij staat momenteel op 1665 puntjes, en op de 44e plaats.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #833 Gepost op: 7-06-2011, 17:46:08 »
Ah dat is ook een punt van mij. Nu 1660. Nog 6 punten.

Ik heb nu deze items:

Peelhelm, Penning, Camera, Kruis, Foto, Foto, Steenkool, Braam, Blacklight, Dolk, Bierglas, Ambiorix keer 8, Plectrum.

Terwijl ik dit schrijf besef ik me dat ik het liftpasje alweer mis. Die ga ik dus even halen. Klopt het verder wel?

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #834 Gepost op: 7-06-2011, 17:48:14 »
Huuh? Na het liftpasje opgerapen te hebben heb ik 1665 punten maar er lag nog een klein gouden rondje. Die kon ik oprapen, en hij verdween ook langzaam, maar er verscheen niks in mn rugzak en ik kreeg geen punten. ::) Kunnen jullie ff checken of jullie bij de laptop in het kasteel rechtsonder naast dat zwarte ding wat je niet kan pakken ook zo'n ding ziet of niet?

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #835 Gepost op: 7-06-2011, 17:53:32 »
Ja kon ik ook wederom oppakken. Was het niet gewoon de plectrum?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #836 Gepost op: 7-06-2011, 17:55:31 »
Die had ik al in mn rugzak voordat ik hem pakte, en dan zou je punten moeten krijgen neem ik aan? En t was meer een gouden ringetje toch?

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #837 Gepost op: 7-06-2011, 17:55:37 »
Huuh? Na het liftpasje opgerapen te hebben heb ik 1665 punten maar er lag nog een klein gouden rondje. Die kon ik oprapen, en hij verdween ook langzaam, maar er verscheen niks in mn rugzak en ik kreeg geen punten. ::) Kunnen jullie ff checken of jullie bij de laptop in het kasteel rechtsonder naast dat zwarte ding wat je niet kan pakken ook zo'n ding ziet of niet?

Dat had ik ook... Heel raar

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #838 Gepost op: 7-06-2011, 17:58:37 »
Ja ik had de plectrum ook nog steeds. Maar was in mijn geheugen wel ongeveer vorm/grootte/plek van de plectrum.

En mja, het liftpasje bestaat de ene keer wel, en de andere keer niet - wonderlijk ding. Misschien krijgen we wel de controle over Willie Wonka's lift.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #839 Gepost op: 7-06-2011, 18:05:37 »
MOest je trouwens nog iets met het rode luikje in de brouwerij??? Die kon je open doen, en dan stond er dat je m nog een keer kon 'gebruiken' maar bij mij deed ie toen niks meer... Hoort dat??

Edit: I heb m'n laatste puntje!!! Hij zat toch bij dat maquette in de brouwerij.. Had niet gezien dat je op de uitvergroting nog een keer kon klikken

« Laatst bewerkt op: 7-06-2011, 18:08:19 door -ELISE- »