Ik heb waarschijnlijk de lijn ergens anders laten raken waardoor er een soort kortsluiting ontstaat.
Ik ga eens een screenshot uitprinten, en die met potlood invullen, net zolang tot ie goed is, dan heb ik een voorbeeld hoe ie moet.
Kan het zijn dat jij de blacklight ook mer keer hebt gebruikt, of ben jij niet de Har uit het lijstje? Ben benieuwd wanneer de bug verholpen is, ik heb hem vrijdag al aan de makers gemeld.
Ga er maar vanuir dat wat Molow zegt, ongeveer het puntenaantal is dat je kunt krijgen. Of het zou zo moeten zijn, dat je met de ene oplossing een attribuut activeert, dat eerder niet werkte. Bv het liftpasje.
Ik vermoed eerder dat dat pas in deel 2 gebruikt kan worden. Er zijn in elk geval nog heel wat lokaties te bezoeken,vooral buiten, tussen het kasteel en Centre Ceramique in.
Wat ik me overigens afvraag: ik weet wat er op het terrein gevestigd was, maar krijg het niet voor elkaar dat in de juiste spelling neer te zetten. Veel mensen denken dat je daar Sphinx moet neerzetten, maar dat is die ANDERE keramiek-gigant.