Sjonge Bodejos... je weet wel de spellen uit te kiezen waar vervolgensd het halve forum verslaafd aan raakt... eerst al molehill-empire
Weet je wat het leuke is? Jij bent expert ''mensen-op-het-verkeerde-been-zetten''. Donderdag werd er aandacht aan besteed op onder meer L1 en in de krant. En de passage ''morgen volgt de introductie'' deed mij vermoeden dat het om een 1-aprilgrap ging, voornamelijk ook omdat je niet kon inloggen als je dat te vroeg had geprobeerd.
Vrijdag kwam ik erachter dat het geenszins een grap was, en ik besloot het door te plaatsen hier, en ook op mestreechonline.
Die laatste doorplaatsing is Frans Pollux, de scriptschrijver van dit fraais, niet ontgaan, en iemand van de makers van het spel heeft zich daar geregistreerd.
Ik hoop oprecht dat de opzet (online zetten in tussenpozen) ertoe bijdraagt dat het spel grote bekendheid gaat krijgen. Het wordt in elk geval gewaardeerd dat het doorgeplaatst wordt, en via RN komt het nu ook buiten de provincie terecht.
Het wachten is nu op drie dingen: het verhelpen van de bugs, het opschonen van de ranglijst, en op 1 mei, dan kunnen we weer verder.