Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Ik vermoed een wapenschild - lijkt niet op die van Limburg en gezien de kleurstelling vermoed ik die van Nederland - en een paar regeltjes tekst er onder.Het touw doorsnijden had bij mij ook geen effect. Vond het wel opvallend dat we slaafs vandaaltje spelen - zo'n touw hangt er normaal niet voor niets.
Dit zal toch niet een bug zijn??
Har, al vooruitgang geboekt? Heb zelf niet meer geprobeerd - maar dat is ook doordat ik geen idee meer heb Denk tevens dat dit de laatste locatie van deze lading is. Zijn immers 12 beeldjes, 1 beeldje per locatie [tot noch toe], en nog 2 updates te gaan. Dus nog 2 updates met 4 locaties elk zou logisch zijn.
Misschien kan Ambiorix hier meer over vertellen
Ik zit een beetje in mijn maag met de lokaties van de overige vier letters. Ik weet dat ik bij het labyrinth een letter krijg, maar waar kreeg ik de andere 3 ook weer (die van de bar en van de lantaarnpaal heb ik).
Waar hebben jullie de sleutel gevonden? In de basiliek heb ik de 2 stenen aan het draaien gekregen (de ene volgens de afbeelding) maar van de andere steen kan ik geen afbeelding vinden.Ik heb het idee dat dit de sleutel moet opleveren?
Kunnen jullie dan ook niets alleen
Heb jij dan een tip?
Bij het maria-altaar met het kruis erboven. Rechts daarvan op een steen klikken. Het kruis zal zich draaien in de vorm van de tweede afbeelding
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
960 gasten en 3 vaste bezoekers