Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Fox die antwoorden vind je vanzelf. Elke deur in gaan, overal op klikken, alles oppakken en op een gegeven moment vind je iets waar de naam op staat.Ik kan zelf nu niet verder. Ben geloof ik in elke deur geweest en heb een kruis uit de kluis gehaald maar what now xd
ik kan het echt niet vinden ik heb alles afgezocht naar de naam van de mijn maar ik kan het echt niet vnden
Ha ben al verder. Volgende locatie here I come.
Dit karretje gaat veel te snel ik hou dat niet bij met mijn muis. hoeveel beeldjes moet ik hebben? ik heb er nu 4 en betekend dat ik het beeldje heb?
Nee.En dat karretje gaat helemaal niet zo snel hoor. Je moet gewoon bij elk beeldje op de hoopjes steen zoeken daar ligt ie ergens tussen.Har, heb nog niks gedaan met een soort van paneel met allemaal knopjes en 1 grote rode knop. Eerst kon ik daar een vergrootglasje doen maar nu niet meer? En heb nog niks gedaan met een soort van bak met allemaal ronde messen er in, waar je niks kan verder, en nog niks met de beslagbereider...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
943 gasten en 6 vaste bezoekers