Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik ben gewoon achter het wachtwoord van de computer gekomen!!! Ik dacht van hm zou dit het soms zijn... xDDD Echt heel leuk gevoel als je zoiets zelf ontdekt. Zonder hint ook.
Molow,Als je in het volgende level het beeldje vindt, laat me effe weten. Kan het niet vinden.
Nee.En dat karretje gaat helemaal niet zo snel hoor. Je moet gewoon bij elk beeldje op de hoopjes steen zoeken daar ligt ie ergens tussen.Har, heb nog niks gedaan met een soort van paneel met allemaal knopjes en 1 grote rode knop. Eerst kon ik daar een vergrootglasje doen maar nu niet meer? En heb nog niks gedaan met een soort van bak met allemaal ronde messen er in, waar je niks kan verder, en nog niks met de beslagbereider...
ik kan het echt niet vinden ik heb alles afgezocht naar de naam van de mijn maar ik kan het echt niet vndenalvast bedankt
In dit level bedoel je? In het museum? Heb ik nog niet. Had jij die van het vorige level?
ik kan het echt niet vinden ik heb alles afgezocht naar de naam van de mijn maar ik kan het echt niet vnden
Oh ik weet al waar ik naar op zoek moet.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
576 gasten en 9 vaste bezoekers