Vreemd. Waarom krijgt Dwaastoo wel een pm vanwege zijn opmerking dat het wellicht een 1-aprilgrap kon zijn, en ik niet?
Ik opperde de mogelijkheid ook, maar ben er inmiddels van overtuigd dat het geen grap is.
Daar voeg ik aan toe dat ik ook meer dan eens offtopic ging/ga, maar tegelijk ook probeer om niet alleen maar topics te openen alleen maar om er zoveel mogelijk op mijn naam te hebben staan. Ik zoek steeds naar iets nieuws, waarbij ik eerst kijk of er niet al iets dergelijks bestaat. Natuurlijk ga ik daarbij ook weleens de fout in. Fouten maken is nu eenmaal menselijk, en ik probeer dat toh zoveel mogelijk te vermijden.
De relaxhoek ontdoen van spelletjes, en die onderbrengen in een apart subforum? Mmmmm, wordt lastig, wat blijft er dan van de relaxhoek zelf over?
Neemt niet weg dat ik structuur aanbrengen geen slechte zaak vind, en dat topics die slechts tot doel lijken te hebben om in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk berichten op je naam te hebben staan, van mij best weg mogen.
Ik kan me nog de storm van verontwaardiging herinneren, toen in 2003 werd besloten de huiskamer op te splitsen in een serieus deel (Huiskamer) en een minder serieus deel, dat de Relaxhoek is gaan heten. Sommige forummers vonden destijds dat ''hun'' topic ten onrechte in de Relaxhoek was beland, en lieten dat merken, of bleven ineens weg. Tja, hoe je er tegenaan kijkt, is voor iedereen verschillend, iedereen vindt de topics op zijn of haar naam natuurlijk de moeite waard.
Kort gezegd: het is inmiddels wel duidelijk dat hier een serieuze bedoeling mee is, en ik wil best meedenken over een nieuwe structuur.
Mijn voorstel: neem niet alleen de Relaxhoek erin mee, maar ook de Huiskamer, en kijk wat daar eventueel anders kan.