Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Ik zit nu idd bijna op de helft van serie 4 en ik moet zeggen: ik vind Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Elise toch echt wel een goede mol!
Jep idd Vind alleen Ferdi en Patricia wel beetje irri En vind vooral de hint naar de mol Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Met het klokje 1 van de mooiste hints van WIDM
En vind vooral de hint naar de mol Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Met het klokje 1 van de mooiste hints van WIDM
Het grootste dieptepunt vond ik alleen dat ze in aflevering 3 (of 4?) Spoiler (klik om te tonen/verbergen)astrid geld boden om uit het spel te stappen. A. komt het over alsof de redactie haar uit het spel willen hebben, B. wordt anderen die kans niet geboden en C. doet de rest hierdoor de hele opdracht voor niks terwijl de mol achterover kan hangen
Kan iemand me vertellen welke afl en welke minuut dat gebeurt? Wil het wel terugkijken maar kan het niet vinden.
Het is trouwens wel handig als jullie spoiler=wat er in de spoiler staat gebruiken, dus bijvoorbeeld 'Na aflevering 5', 'Verklapt de Mol' zoiets, dan kunnen mensen die nog niet weten wie de mol is en blanco willen kijken weten welke spoilers ze wel kunnen openen en welke niet...
Spoiler: Land van WIDM 2012 uitgelekt, niet klikken als je het niet wilt weten (klik om te tonen/verbergen)Nooit geweten dat je dat ook met spoilers kan, best handig eigenlijk!
Ik werd helemaal hoopvol, maarja...
Ik vond serie voor 4 op diverse vlakken leuker dan sommige van de BN series. Vooral omdat er veel leuke opdrachten in zaten. O.a.a de opdracht met de spiegels en de paintballopdracht.Het grootste dieptepunt vond ik alleen dat ze in aflevering 3 (of 4?) Spoiler (klik om te tonen/verbergen)astrid geld boden om uit het spel te stappen. A. komt het over alsof de redactie haar uit het spel willen hebben, B. wordt anderen die kans niet geboden en C. doet de rest hierdoor de hele opdracht voor niks terwijl de mol achterover kan hangen
Heb gisteren de serie helemaal afgekeken. Vond Elise wel een goede mol, alleen snapte ik soms niet waarom ze soms helemaal niet molde, zoals bij de allereerste opdracht. Maar goed, dat heb ik bij zowat alle mollen.
Je kiest er zelf voor om in dit topic te kijken, toch? K neem aan dat je wel snapt dat een topic over een bepaald jaar wel spoilers zoals die bevat.... en sowieso is t overal op de site te lezen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
503 gasten en 2 vaste bezoekers