Hmz.. IJsland.. zou het dan eindelijk?
(ik hoop er al een aantal seizoenen op)
Het zou een aantal dingen verklaren:
1. Dat pieter-Jan in Juni nog op tv is te zien
2. De opmerking van Patrick in zijn bootje (''je zou maar de mol op IJsland moeten zijn''(zou Art er al van geweten hebben, en hebben goede vrienden Art en Patrick dit gedeeld?)
3. Het mooie uitzicht van Anton Jongstra(ik weet niet meer wat hij letterlijk zei in het interview destijds over zijn werkbezoek aan de locatie voor 2012)
Maar daar tegenover staan ook een aantal redenen waarom ik het nieyt geloof
1. Als er een presentatorswissel zou komen, waarom dan Art, alleen omdat hij oud-winnaar was?
2. Het is de telegraaf/evard Santegoeds/Privé, en deze media neem ik niet zo serieus omdat ze uit zijn op sensatie, en ik denk dat IJsland alleen maar wordt genoemd omdat die vulkaan daar de reden is dat zij niet zijn vertrokken.
3. Art heeft na de serie een contract getekend bij de AVRO, kan net zo goed zijn dat hij met deze groep een ander (nieuw?) programma gaat presenteren. (zoals al genoemd 71 graden noord ofzo)
In ieder geval de stilte is doorbroken en het speculeren is weer begonnen
de tijd zal het ons leren...
Owja.. Santegoeds: de opnames zijn vrij vroeg, in mei, voor een programma dat in januari 2012 wordt opgenomen.Hij vergeet zeker even dat er nog gemonteerd wordt, dat er een zomervakantie tussen zit etc.