Ik ga nu beginnen met Never Have I Ever. Ben benieuwd
Afgelopen tijd heb ik gekeken:
- Reality Z. Zo slecht dat t goed wordt. Echt waar
. Er breekt een zombie apocalypse uit en er zitten een aantal mensen veilig in een soort Big Brother house (vandaar Reality Z), maargoed die weten natuurlijk van niks. Ook is er een groepje op reis naar de studio omdat het daar veilig is, maar die mogen elkaar allemaal niet dus dat leidt natuurlijk tot problemen. Maar geloof me, hoe slecht afl 1 en 2 ook zijn, t is op het eind de moeite waard. Puur omdat je dan van sommige characters bent gaan houden
en een spoiler (niet lezen als je nog gaat kijken):
Na afl 5 is iedereen in t huis dood, na afl 10 is ook t hele andere groepje dood.
oftewel iedereen gaat dood, maar Barbara en Cristina, mijn twee favorieten, overleven het t langst ondanks dat je verwacht dat ze elk moment dood gaan. En als enige twee krijgen ze een soort prachtig afscheid, echt een hele mooie laatste scène
- Love, Victor. Mooi, goed, Benji is knap. Goede acteurs.
- Snowpiercer. Niet normaal goed. Serie is 10x beter dan de film, characters in de serie zijn echt zo goed uitgewerkt
voor de mensen die t niet kennen: aarde uitgestorven door een experiment met t klimaat om het klimaatprobleem te bestrijden, het is nu -140 graden buiten. 3000 overlevenden in een trein waarin iedereen in de first class een eigen wagon, bowlingbaan, etc heeft, en de mensen achterin de trein met zo'n 600 mensen in een paar wagons (de tail) slechts 1 reepje eten per dag krijgen. Vooral fan van Alison Wright, die Ruth speelt, en Jennifer Connelly, die Melanie speelt. Echt echt echt kijken
- 13th. Documentaire over de relatie tussen racisme en het rechtssysteem in Amerika. Het gaat echt van de slavernij naar de Jim Crow wetten naar hoe het nu allemaal zit. Echt interessant, zit wel een stuk van 20min in dat ik wat saai vond, maar verder hele goede docu
- Avatar: The Last Airbender, Boek 2. Vroeger enorm fan, en sinds een tijdje op Netflix dus alles opnieuw gekeken
laatst al boek 1, nu boek 2. Bewaar boek 3 nog even
- Australian Survivor S1. Ben ik ook mee begonnen. Heb seizoen 3 al gekeken een tijdje terug, maar seizoen 1 kom ik echt niet doorheen. Vreselijk saai, er gebeurt helemaal niks!