Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Trouwens, hoe heten jullie accounts en misschien kunnen we een speciaal Molpedia-topic starten?
Ik ben ook op de wikipedia gewoon EMIBH.Hierbij dan in het juiste topic het verkleinde logo.
Kijk eens rechtsboven op de website Bedankt!
IK zou linksboven kijken XD (sorry, moest ik even zeggen )
Heb me ook geregistreerd. Ik wil best dingen doen voor molpedia als ik tijd heb. Ik hoor het wel als er wat gedaan moet worden.
Ik maak nu een pagina 'Mol' en deze wil ik ook graag doen (zodat niemand anders ze dus doet. ;p)TestExecutieWie is de mol? (Deze gaat dus gewoon over het hele principe. is deze nodig? dat moeten de beheerders dan maar beslissen)TopitoJokerVrijstellingIs dat goed? Die laatste 3 mogen anderen ook wel doen maar dan moet je het even zeggen anders werken straks 3 mensent egelijk aan 1 pagina.
Nu hebben we een pagina "Wie is de Mol?" en een pagina "Wie is de mol" die doorverwijst naar de eerste pagina. Kunnen we die tweede niet gewoon beter verwijderen. (Met we bedoel ik dus een van de beheerders.)
EMIBH, hoe voeg je dat bestand van Pepijn toe?er staat '[[Bestand:Pepijn_joker.png|right|Pepijn toont een Joker.]]' maar hoe weet ie bij 'pepijn.joker.png' dat het die is? Voeg je die toe aan de molpedia database ofzo? Waar?
En Bartjel als het mag zou ik wel adminrechten willen. Hoeft niet, maar als je hulp nodig hebt graag!
Bij wikipedia heb je toch altijd zo'n balkje rechts met algemene informatie?Moeten wij die niet ook hebben?Dus in de trant van:[Opdrachtnaam]Seizoen:Aflevering:Max. geld:Verdiend geld:Jokers:Etcetera.En misschien kunnen we allemaal een seizoen doen als taakverdeling?(ik heb zelf eigenlijk nog niks gedaan...)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
354 gasten en 1 vaste bezoeker