Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Totaal aantal stemmen: 34
Gronings grapje?
Overigens, ik weet niet hoe veel mensen nog moeten stemmen, maar het filmpje van Egypte doet het niet meer, i.v.m auteursrechten..
zowel egypte als nieuw-zeeland niet, maar heb ze net beide op youtube gekeken. Ben ook begonnen met mn lijstje en ik moet zeggen het komt nu nog goed uit zeg. Er zijn 4 nummers die ik bagger vind en de rest is wel aardig of gewoon super leuk. Dus de 0-punters heb ik al bepaald .
Ik ben benieuwd od ik hoe dan ook punten ga krijgen....
Als ik jou bij het juiste land plaats dan zou je van mij punten krijgen...
Dat was bij mij ook zo gebeurd... En degene die ik vantevoren als winnaar in gedachten had heeft het ook gehaald, zei het met een neuslengte verschil... En zaten overigens wel een paar verrassende nummers tussen! En zoals D*N zei ook een aantal 'bagger'-nummers... Complimenten in ieder geval! Ik ben trouwens benieuwd of ik punten van D*N ga krijgen...
Ben ook begonnen met mn lijstje en ik moet zeggen het komt nu nog goed uit zeg. Er zijn 4 nummers die ik bagger vind en de rest is wel aardig of gewoon super leuk. Dus de 0-punters heb ik al bepaald .
inderdaad best wel wat bageer, had meer 'nul punten' kunnen/willen geven.
edit: Daisy denk ik ook en natuurlijk Lukie met zijn Falco
als ik mee had gedaan had ik Jeanny part II gespeeld
we hebben je heus wel door hoor ....maarja mijn punten zullen geen verrassing zijn
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
978 gasten en 4 vaste bezoekers