Reglement Realitynet Songfestival: Christmas Edition:
1. Iedere deelnemer stuurt een lijstje in met het land dat hij/zij wil hebben. Verder zet je er ook nog een nummer 2 bij, want er kunnen natuurlijk ook 2 mensen zijn het zelfde land willen. Nieuw dit jaar, en speciaal voor de kersteditie: ieder land mag 2 keer worden gekozen, net zoals bij bobsleeën. Ik zal het je wel laten weten als je tweede keus bent, want misschien vind je dat niet orgineel genoeg. HET IS TEN STRENGSTE VERBODEN OM AAN IEMAND JOUW LAND TE LATEN WETEN!
2. De inschrijfdatum sluit op maandag 5 december. Je hoeft je dan alleen nog maar inschreven te hebben, het liedje hoeft nog niet.
3. Het liedje moet allereerst natuurlijk een kerstliedje zijn, dat zal ik nakijken van een artiest uit het land dat jij hebt gekozen. Als je een duet hebt, mag het eventueel zo zijn dat een van de zangers uit een andere land komt. Elke deelnemer net als de voorgaande keren een voorstukje maken met wat info over de artiest en het liedje. Dit stukje moet minimaal 4 regels lang zijn en maximaal 8 regels lang zijn.
4. Voor dit Songfestival hanteren we de gewone puntentelling. 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4 , 3 , 2 en 1 punt zullen aan de tien leukste liedjes worden gegeven, tenzij er minder deelnemers zijn. Degene met de meeste punten heeft dus het beste kerstnummer van heel Realitynet, en wint daarmee dus heel veel EER!
Inschrijven Deel 1:
Land 1:
Land 2:
Ik heb dit land gekozen omdat ....
Ik wil graag meedoen omdat.....
Inschrijven Deel 2:
Liedje:
Youtubelink:
Beschrijving over het liedje: