Laat ik beginnen met het feit dat ik serieus erover na heb gedacht me terug te trekken uit het festival.
Ik weet dat het niet serieus bedoeld is en even is leuk, maar ik zie de afgelopen dagen van een x aantal mensen voorbij komen dat Nevada niet mag winnen. Moest er in eerste instantie nog wel om lachen. Kritiek vind ik prima (en ik snap het ook wel, want het komt over als het herkauwen van een hit) maar op een gegeven moment weten we het wel dat Nevada niet mag winnen...
Op dat moment ben ik dus ook serieus serieus gaan overwegen om bij een eventuele winst of bij een top 5 plaats te zeggen: neem mij dan maar voor alle eerlijkheid maar niet op in de einduitslag... Maar goed aan de andere kant, ik kende dit nummer al van voordat het een hit was (van Fifa 13), alleen was er geen songfestival. Toen heb ik al voor mezelf besloten dat ik het zou inzenden bij de volgende editie, en t geluk was dat zij uit Amerika komen. Ik heb alleen een beetje de pech gehad dat het een hit werd (maar niet eens zo'n grote á la Get Lucky).
Het is mijn lievelingsnummer van dit jaar, zoals dat dat vorig jaar toevalligerwijs Sky On Fire was. Ik had daarom ook totaal niet gedacht zoveel punten te halen. Ik speel mee om zo hoog mogelijk te eindigen, niet om te winnen. Maar kennelijk vinden meerderen het net als ik gewoon een hartstikke goed nummer, ondanks dat het wat bekender is. Wat dat betreft ben ik het dus wel eens met wat Starlight hierboven zegt. Maar goed iedereen zijn eigen criterea en wie mij op die keuze af wil straffen dat respecteer ik.
P.S ik vind jullie wel nog allemaal lief hoor
Dat gezegd hebbende pak ik de enveloppe met de punten...