De loting Goedenavond!
Welkom!
Bij de loting voor Realitynet's Global City Song Contest 2014!
Het deelnemersveld bestaat dit jaar uit een recordaantal van
27!
Wegens het grote aantal deelnemers is besloten om met twee halve finales te werken!
De beste
8 liedjes van elke halve finale gaan door naar de finale!
De eerste halve finale begint vanavond en de lijnen (mogelijkheid om je punten door te geven voor deze halve finale) zijn gesloten op
vrijdag 20 juni om 20:00 uur!
De tweede halve finale begint volgende week rond hetzelfde tijdstip en de deadline voor die halve finale is op
vrijdag 27 juni om 20:00 uur!
Goed, laat ik eerst even aan jullie vertellen hoe de loting heeft plaatsgevonden.
Ik heb alle liedjes beluisterd en heb vervolgens geprobeerd om de liedjes die qua stijl op elkaar lijken bij elkaar in één pot te gooien.
Dit heeft geleid tot de volgende 5 pots:
Vervolgens heeft de loting voor de halve finales plaatsgevonden op basis van deze pots, het genre, type artiest (solo/duo/groep), type liedje (ballad/uptempo) en de taal.
Om de spanning er voorlopig in te houden, ga ik nu één voor één de liedjes plaatsen voor de
eerste halve finale!
Er mag meteen gestemd worden! Maar let wel, alleen de deelnemers die in deze halve finale zitten mogen stemmen!
Stemmen op je eigen liedje is vanzelfsprekend niet toegestaan!
Zie het reglement op de eerste pagina van dit topic om te zien wat het stemmen inhoudt!
Dan gelieve nu jullie aandacht voor het eerste liedje van de avond!
Graag ook niet tussen de liedjes doorposten! Ik laat weten wanneer het laatste liedje geweest is en je dus mag posten!
Maak s.v.p. niet bekend welk liedje van jou is, dit moet geheim blijven tot het einde van dit spel!
Veel plezier en succes iedereen!