Nieky & Elise:
Hoe logisch het ook moge klinken, jullie positie-met-verbeteringsmogelijkheden komt niet door vrij willkeurig kiezen van uitkomsten en uitslagen. Hoewel koplopers altijd willen doen laten lijken dat er veel achterliggende gedachten zijn, is het natuurlijk puur gokwerk. Zoals D*n eerder ook al meldde. En hij kan het weten, want hij is ook even koploper geweest.
Serie muntjes opgooien, meer niet. Als muntje zegt dat RKC uit met 7-0 van Ajax wint - dan is dat blijkbaar zo. Nooit je muntjes in twijfel trekken. Dus waar komen dan de verschillen uit voort? Ik zal het verklappen.
Buitenlandse Vlag-icoon. Zoals je kunt zien zijn de twee Nederlandse vlaggetjes maar middenmoters; en bij onderkinnen-mannen is er ook geen pijl op te trekken. Mollenvanger (#2) heeft echter de vlag van Brazilie, en ik heb Ghana.
Nu hoor ik de protesten al, deze theorie lijkt vrij willekeurig. "Ldh heeft de vlag van Honduras", zeggen jullie. Zeker, dat is absoluut waar. Materiaal voor een uitzonderings-hypothese. Misschien ziet Vrouwe Fortuna bijvoorbeeld elke vlag met wit in het midden aan als Nederlands. Misschien is Ze niet zo gesteld op het leger. Misschien is ldh niet in hart en nieren een hondurier.. honda-.. hond.. Goed, iemand uit Honduras.
Mijn advies moge duidelijk zijn:
Ga voor Ghana*, Ga voor Goud.
*Of een ander land naar keuze. Deze kunnen mogelijk al dan niet een positief en/of negatief effect op uw resultaten hebben. Dit advies is slechts as if ter vermaak en dient niet te worden gebruikt voor kansspellen, gokken of andere riskante bezigheden. Tevens kan er aan dit advies geen rechten worden ontleend en is de schrijver niet verantwoordelijk voor enige uitkomst. Behalve een goede uitkomst, dan wel. Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.