Merci mes amis
Ik dacht eigenlijk, zo rond ronde 28-29, dat Daisy zou gaan winnen.
Maar toen kwam m'n, inmiddels beruchte, eindsprint weer - zodat het de laatste ronde eigenlijk niet meer spannend was.
Dus zodoende - voor het derde jaar op rij gewonnen, met voor het derde jaar op rij Dais hot on my heels. En net als het eerste jaar op een vrij sneaky manier heel laat die eerste plek ingepikt.
Daar heb ik, hmm hoe zal ik het zeggen, op z'n minst wat gemengde gevoelens bij.
Dus waar ik volgens mij al vroeg in het seizoen aan refereerde in dit geval - bij deze ga ik met Eredivisie ToTo-pensioen.
Vind het mooi 'weest.
Lijkt me redelijk aangetoond dat ik af en toe een wedstrijdje goed kan mikken - dus het wordt tijd om volgend jaar plaats te maken voor een nieuwe kampioen
Ik dank u allen voor de goedgemutste tegenstand, deze afgelopen drie toto-seizoenen
Denk [onder enig voorbehoud] dat ik met een eventuele WK-pool mee doe - dus dan ben ik altijd daar nog te verslaan
Sowieso zijn daar andere teams, minder wedstrijden, en waarschijnlijk meer deelnemers; dus alle mogelijkheid dat ik finaal ten onder gan
En ik zal tzt maar even bekijken of ik wederom wedstrijden/uitslagen invoeg. Zeker uitslagen bijwerken kost weinig tijd, dus dat behoort wel tot de mogelijkheden.
mvg,
HDD