overigens, het is dat Kwkw op 1 staat ver van ons vandaan, maar anders zouden we 2 speelronden voor het einde echt een bizarre ontknoping krijgen...
2. Tristan 502
3. KingLennart 501
4. Mollenvanger20 501
5. Timvdons 500
6. G-root 500
Op deze manier ziet het er wel erg spannend uit ja...
Maar het klopt niet vind ik.
Natuurlijk had ik vooraf iets in kunnen vullen. Snap ik helemaal.
Maar feit is dat ik wel degelijk mijn voorspellingen op tijd heb doorgegeven? Uit nood op de FB pagina van Realitynet omdat de site zelf problemen had. En van een beheerder van die pagina heb ik ook een antwoord ontvangen met excuses voor het ongemak etc. Wie beheert die pagina dan?
Ik heb er alles aan gedaan om mijn voorspellingen tijdig door te geven. En dat is gelukt, het is geregistreerd. Zij het niet op de pagina zelf. Ik had (inclusief de gewijzigde uitslag van WII-FEY) weliswaar een schamele 13 punten behaald, maar dan had ik met 514 punten nog een kansje gehad om de nummer 1 te achterhalen. Die kans is nu nihil.
Ik zou er behoorlijk van balen als het zo blijft. Ik vind dat dit een centraal probleem is dat
alle spelers aangaat. Klassiek geval van onvoorziene omstandigheden!
Derhalve wil ik toch nadrukkellijk vragen om deze ronde 32 te schrappen, dat is echt het eerlijkste. Het invullen van een fictieve uitslag is namelijk ook niet eerlijk: als je een uitslag op 10-10 zet dan hebben alle spelers die daar een gelijkspel hebben ingevuld toch nog 2 punten.
Geloof me, ik ben geen slechte verliezer. Zeker niet.
Ik ben voor eerlijk spel. En als op deze manier er een vertekende stand ontstaat dan betreur ik dat. Zou ik echt heel jammer vinden!
Je zou nog kunnen overwegen om bij uitzondering voor de 6-7 mensen die nog kans maken op de top 3 een gemiddelde per wedstrijd uit te rekenen en om
met die gemiddeldes dan een eindstand te maken. Dan is het probleem van Tristan ook opgelost en hebben we een echt faire eindstand. Dit zal niet veel verschuivingen tot gevolg hebben... maar is wel zo eerlijk.
Is dat een optie? En dit zeg ik niet omdat ik er dan mogelijk beter uit kom, maar omdat dit het eerlijkste is.
Groet,
Lennart