Ik dacht je wedstrijden altijd kon wijzigen als ze nog niet daadwerkelijk waren begonnen. Zo ook dus dus bij die afgelaste wedstrijden. Als je de afgelaste wedstrijden er nog in kan zetten zou dit geweldig zijn, mits het allemaal kan natuurlijk.
Ik had de wedstrijden wel ingevuld, maar vind het geen probleem als ze weer open worden gezet. De uitgestelde Utrecht-Az van begin dit seizoen stond ook de hele tijd nog open
Technisch is het slechts een kwestie van datum+tijdstip veranderen.
En ik meen dat ik dat toen bij Utrecht - AZ meteen had veranderd, vermoedelijk nog voor de wedstrijd begon? Weet niet helemaal zeker.
Sowieso.. hebben we sowieso in het verleden ook soms wedstrijden wel opnieuw geopend.
Wat nu enigszins anders is, is dat ik ook meedoe als deelnemer/concurrent.
Dus nu ik er nog eens over nadenk, aangezien
1. de eerdere acties hieromtrent verschillend zijn geweest
2. hierdoor twijfel kan ontstaan
3. ikzelf belanghebbende ben
Denk ik dat het proper is om te gaan voor het besluit die voor mijzelf het minst voordelig is. Zodat ik mezelf in ieder geval niet voortrek.
Ik had afgelopen weekend wel ingevuld (en zou dus if anything belang hebben bij het niet heropenen),
dus ik denk dat de ethische beslissing is om de wedstrijden opnieuw open te zetten.
Daar wacht ik nog even mee, mocht iemand een zwaarwegend argument hebben om het niet te doen, maar opnieuw openen is momenteel m'n intentie.
Is überhaupt al bekend wanneer ze ingehaald gaan worden?