p.s. Ik denk dat Heinz en ik binnenkort samen een hele mooie verzameling gaan hebben.
En @Vveerraak: wanneer is de grote dag?
Begin september, dan verhuizen we samen naar Arnhem!
Mijn lijst memolabilia is:
- serie 3: pasje van John uit de geldwagenopdracht (met bushalte-hint)
- serie 4: koffertje met materiaal uit de "wie spreekt de waarheid?"-opdracht inclusief aantekeningen die Elise (molactie) die opdracht maakte (koffertje ook gebruikt in paintball-opdracht), in de quiz gewonnen: mand uit de eerste opdracht (de wandeling) met kopie van de plattegrond, foto's met aanwijzingen richting Elise uit de kokers
- serie 5: krokodillenfoto gemaakt door Yvon (mislukte molactie)
- serie 6: joker die Peggy van Milouska stal aan jokerring, plankje -1000 euro uit de memory-opdracht (eerste molactie Milouska), molgeld
- serie 8: de achteruitlopende wekker uit de foto-opdracht (en leader), foto's uit de foto-opdracht
- junior: foto's op doek uit de molenopdracht, molgeld
- serie 9: vlaggetjes van de supermarktopdracht (waaronder Duitsland en België: molactie Jon), foto's en opdrachtkaartjes uit de stoomtreinopdracht, half molgeld (kantoren Titanic), ganzenbordstippen, plattegrond sluipschutteropdracht, grote backstagefoto Pieter Jan
- serie 10: lichtblauwe broekpak van Sanne Vogel dat ze aanhad in Holland Village
- serie 11: de vermomming van de Mol (pruik en petje) in de bus (samen met vveerraak gekocht), zwarte foto "zoete" gemaakt door Patrick (molactie)