Mijn ideale 23:
Keepers:
1. Krul (veruit de beste keeper op dit moment, zo nu en dan een foutje maar keept verder een constant seizoen).
2. Stekelenburg (blijft toch ook een goede keeper, moeilijk seizoen bij Fulham)
3. Vorm (degelijke keeper, mits fit want kampt met blussures de nr 3, anders Zoet)
Rechtsback:
4. Janmaat (wat is die gegroeid bij Feyenoord)
5. V.d Wiel prima stand in, speelt Champions League met PSG).
Bij blessures van 1 van deze 2 geen Verhaegh, geen van Rhijn, Bacuna it is!
Centrum:
6. Vlaar (veruit de meest ervaren en beste verdediger op dit moment, ook echt beter geworden in Engeland)
7. Martins Indi
8. Bruma (speelt in oranje beter dan bij PSV doe maar op de bank)
9. De Vrij (geen fan, geen uitstraling maakt nog steeds foutjes, maar alles beter dan Veltman die goed begon maar de vorm kwijt is..)
Linksback:
10. Van Aanholt (veel snelheid heeft alles wat een moderne back moet hebben, verdedigend wel wat kwetsbaar denk ik)
11. Blind (flink gegroeid maar zie m liever als middenvelder, voor een back heeft ie te weinig snelheid/power)
Middenvelders:
11. De Guzman/Davy Klaassen/ Blind (mits niet gebruikt als linksback)
12. Fer (heeft kracht, loopvermogen kan van pas komen)
13. N De Jong (zekerheidje, zijn gif kunnen we goed gebruiken)
14. Strootman (zekerheidje speelt echt top bij Roma)
15. Sneijder (komt op het juiste moment in vorm)
16 V.D Vaart (mits fit..)
Aanvallers:
17. Robben (zekerheidje)
18. Boetiüs / Depay (Boetiüs de nieuwe Robben, lekker snel, Depay oogkleppen op maar wel veel kracht/snelheid). Beiden goed voor op de bank
19. Van Persie (zekerheidje)
20. Huntelaar (goede tweede spits achter Persie, begint ook op het juiste moment zijn draai te vinden)
21. Kuyt (als 3e spits.. zodat ie niet speelt.. of anders Bas Dost als breekijzer)
22. Lens (nu geschorst natuurlijk)
23. Promes (groot talent, als die Narsingh niet fit is of niet speelt gewoon Promes meenemen)
Wie ik mis:
Virgil an Dijk (Louis please selecteer m! Please please!) wat een krachtspeler is dat!
Bacuna (mag er van mij bijkomen als een van de backs geblesseerd is, doet het prima daar als basisspeler op rechtsback).
Wie ik sowieso niet mee zou nemen:
- Schaars
- Vermeer
- Rekik
- Clasie
- Propper
- Vermeer
Eventueel toevoegen aan de selectie:
- Heitinga (als hij veel speelt bij Fulham) beetje ervaring achterin kan geen kwaad...