Meisje waar ik al 3 jaar verliefd op ben was ik hele goede vrienden mee. Eigenlijk zat k in de 'friend zone'. Met andere woorden ze zag me gewoon als best friend en dus niet als potentieel vriendje. We werden steeds closer en ze werd ook verliefd op mij maar we negeerden allebei dat gevoel een beetje. We passen best wel perfect bij elkaar qua ALLES dus we wilden elkaar niet kwijtraken, daarom besloten we om gewoon vrienden te blijven, want verkering kan uitgaan en vriendschap niet.
Vorige week donderdag ging ik naar haar huis. Met oud en nieuw hadden we een slaapfeestje en lagen we samen. Eergister kwam ze naar mijn huis en we lagen een beetje op bed. We hadden het er nog over dat we ons echt in moesten houden om te zoenen etc want dat zou te ver gaan voor normale vrienden. Ineens hadden we allebei het gevoel dat het gewoon 'moest' en voor ik het wist zoenden we... En nu hebben we wat.
T klinkt misschien beetje ingewikkeld of dom maarja. Het hele verhaal is echt... VEELS te lang. Ik zou er letterlijk een heel boek over kunnen schrijven.