Onder enige 'sociale druk' heeft mijn vriendin inmiddels ook vier keer gestemd. Gaat lekker zo!
Jos: waar sprak jij Vivienne zo uitgebreid?
tussen twee handtekeningensessies door, inderdaad op het HMF. Alle BN-ers die er toen waren, kon je ook tussendoor gewoon aanspreken. Ze waren niet onzichtbaar, dus.
De eerste die ik er zag, was Joos Prinsen, die zich een ijsje goed liet smaken. Ook erg aardig. Daarna, dwars door het overdekte deel van de stand van MAX, een paar van de medewerers van die omroep.
Ik zie een oudere vrouw staan, waarvan ik dacht: die ken ik toch ergens van. Bleek te kloppen: ze deed mee in het eerste seizoen van de Benidorm Bastards. De hele cast is vervangen voor het tweede seizoen, omdat mensen hen tussendoor op straat herkennen, en uit voorzorg mochten ze dat dus maar 1 seizoen doen.
Voor de rest: ik had een soort van ''briefwisseling'' met Gerard Ekdom. Door het geluidsniveau kon je moeilijk met hem praten, maar met geimproviseerde kaartjes kon je vragen stellen: hij antwoordde dan met gebarentaal, en kwam later naar me toe. Uiteraard vroeg ik hem naar Art, en hij zei dat ie niet wist waar ie ws (hoewel Fort Boyard ook werd gepromoot, maar dat ie in Frankrijk prima met hem had samengewerkt.
En PJ: hij kon de steun van de molloten wel waarderen, uiteraared.
Jammer van die promotieregel. Ik vrees dat hierdoor Oh Oh Cherso in de finale gaat komen, en dat betekent vrijwel zeker dat WIDM het weer niet gaat redden.
Niet zo pessimistisch Jos? Vorig jaar was het Chantal Janzen, die haar eigen voorkeur liet doorschemeren. Chantal is best leuk hoor, maar ze moeten haar op 22 oktober met ducktape de mond snoeren.