Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Molletje heeft vandaag van zich laten horen. Ik heb het beestje maar gevraagd of ie nog lavazand tussen zijn pootjes hadVanmorgen was er een promo, waarbij 4 proramma's werden genoemd. Waren dat per ongeluk de 4 programma's die kans maken om verder te komen?In elk geval werd Boer Zoekt Vrouw, Hello Goodbye en Wie is de Mol genoemd, die vierde ben k heel even kwijt.
Irene Moors tipt Ik hou van Holland als nieuwe Ring-winnaarHet is alweer bijna een jaar geleden dat Carlo Boszhard en Irene Moors de Gouden Televizier-Ring wonnen voor hun programma De TV-kantine. Irene hoopt dat Ik hou van Holland hun opvolger gaat worden.Irene Moors bij Ik Hou van HollandZelf is ze ook fan van het spelletjesprogramma met Linda de Mol, Jeroen van Koningsbrugge en Guus Meeuwis. „Ik kijk graag naar Ik hou van Holland, vooral omdat het hele gezin bediend wordt. De kinderen vinden het ook leuk. En dat ze al seizoenen lang meer dan 2 miljoen kijkers trekken, is natuurlijk ook heel knap.” Irene denkt dat de andere twee genomineerden Wie is de mol? en The Voice zullen zijn. „Dat is toch een heel nieuw soort talentenjacht.”
Echt vreemd dat ze dit soor partijdige dingen op Televizier.nl zetten. Wel goed dat Irene Moors ´Wie is de Mol?' bij de andere genomineerde noemt.
Ik vind Ik hou van Holland best grappig om naar te kijken. Maar lang niet goed genoeg voor de Televizierring
(Overigens zal ik ondanks mijn avatar niet bij het gala zijn dit jaar, en vveerraak ook niet. Vera en ik hebben ons weekendje Keulen namelijk per ongeluk vanaf de vrijdag van het gala gepland... )
Het past natuurlijk wel prima in het rijtje ex-winnaars Gewoon Jan Smit, De Bauers, De TV Kantine: "plat" vermaak voor het grote publiek, en zal dus een behoorlijke concurrent worden.(Overigens zal ik ondanks mijn avatar niet bij het gala zijn dit jaar, en vveerraak ook niet. Vera en ik hebben ons weekendje Keulen namelijk per ongeluk vanaf de vrijdag van het gala gepland... )
Ai... Nou ja, geniet maar wel van Keulen zou ik zo zeggen...
Vera en ik hebben ons weekendje Keulen namelijk per ongeluk vanaf de vrijdag van het gala gepland... )
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
538 gasten en 4 vaste bezoekers