Bij deze mijn hoogte- en dieptepunten.
1. Versierd door een Jakhals van DWDD: heb ik dat ook eens meegemaakt. Hij is al zijn hele leven naar mij op zoek, wou iets te graag samen naar een rustiger plekje en was zo glibberig als een paling. Wel goed voor mijn ego.
Jakhals: "Wat doe jij bij de tv?"
Laura: "Ik hoor bij Wie is de Mol. En jij?"
Jakhals: "Ik ben een jakhals bij DWDD."
Laura: "Oh. Nou, ik ken je niet."
Tot zover mijn bn'er kennis, en mijn date met meneer Jakhals...
2. Art was heel benieuwd wie ik vond dat er mee moest doen. Roosmarijn van 3FM stond er ook bij. Zij herkende mij wel, maar ik haar niet, superslecht haha. Art gaat een goed woordje voor me doen zodat ik volgend seizoen mee kan doen
. En van hem mag ik volgend jaar ook wel in de ring namens de mol. Liesbeth kwam erbij staan, mocht van Art niks zeggen over de mol, omdat ik erbij stond.
3. Pieter Jan had een heel verhaal over presentatoren versus Avro, dat dat een heel ingewikkeld systeem is.
4. JP vond het verrassend dat ik geen werk heb, gezien de hoeveelheid sms'jes die eruit zijn gegaan vrijdag.
5. Jan vroeg of ik mee had gedaan met WIDM want hij kende me ergens van. En hij zei dat we misschien gewonnen hadden als hij een hooibaal mee had genomen.
6. Volgens JP zijn de eerste 4 afleveringen gran-di-oos.
7. Anna vond het heel jammer dat ze er niet bij was op de fandag.
8. Marit liet niets los over komend seizoen, maar het was al laat dus ik weet eigenlijk niet meer waar we het wel over hadden.