Erg leuk dat expeditie Robinson weer is begonnen, heb er zo lang naar uitgekeken!
Leuk dat ze moesten strijden om bij de sterkte van de ploeg te komen, je kan meteen vissen wat ze belangrijk vinden, en wat ze allemaal in hun mars hebben. Ik vond het wel een telleurstelling dat zuid meteen een 'compleet' eiland kregen, met hutten en matterialen, omdat ze niet veel anders te doen hebben dan schuilen voor de cycloon en een beetje overleven, meteen complotten smeden.. Ik vind het zo sneu voor Sipke dat hij meteen weggestemd werd, hij zag de bui al hangen. Waarom is het altijd zo dat de Belgen meteen op de overgebleven Nederlanders stemmen? Ik vond Sipke meteen al een sterk persoon, zo wat ik ervan gezien heb. Naja, het was niet erg slim van bepaalde mensen om nu al complotten te smeden, kan weleens in de nadeel werken op z'n duur. Dat krijgt geheid een staartje. Lang leven de reality! Kunnen we nu al verheugen op drama. Beetje zwak om Sipke na 3 dagen op een eiland al te misleiden dat ze allemaal op Lauretta te stemmen.. Arme Meid, She's next! Ik zou bijna een hekel krijgen aan Belgen.. Komt me nu al de strot uit. Maar goed, misschien veranderd het wel, en ik hoop dat Team Noord het 'echte' robinson avontuur beleven die we allemaal verwachten. Nicolas viel me erg mee, heb niet zoveel met de pfaffs, maar hij heeft al veel pluspunten laten zien!
Anyway, we moeten maar afwachten welk kamp in verhouding beter is, het echte robinson avontuur (team Noord) of het luxe Robinson avontuur (Team Zuid). Wat was nou eigenlijk de beste keuze, snel en echt overleven, of traag zijn en matterialen/voedsel hebben.. We Will See.. Enne Sipke, ik hoop dat je het nog lang volhoudt in de grot, gun ik hem onwijs!