Om die twee dingen kan je niet heen. Daaruit kan je concluderen dat de stemafspraak van 6 tegen Sipke-Jan was. Waarom? Omdat hij niet bij 'de 6' hoorde. Lauretta ook niet, maar zij is niet weggestemd. Conclusie: 'de 6' gingen liever met Lauretta door (waarschijnlijk omdat ze daar meer toekomst in zien omdat ze a) sterker is of b) beter te vertrouwen maar in ieder geval een hogere waarde heeft voor het kamp zoals 'de 6' dat kamp willen zien.)
ik denk eerder dat ze Lauretta zoals Sipke-Jan ook zei niet meteen als 22 jarig meisje die donkere grot in wilde sturen en dat ze verder geen enkele bedreiging vormt voor de belgen.
Kijk, hier snap ik nu helemaal niks van, de rest van de kanditaten weten toch immers al dat hij, Niko, (met Kobe als handlanger) degene is die achter de stemafspraak zit? Ik bedoel als het voor Sipke al overduidelijk was (die hem nota bene met vingertje en al aanwees) dan moet het voor degene die hij zelf heeft benaderd toch helemaal zo helder zijn als glas, dus waar blijft jouw theorie dan?
dat denk ik niet. Kobe en Niko hebben wel duidelijk een complot, maar de andere belgen hebben ze misschien gewoon subtiel overgehaald. Dus gewoon een praatje maken over de stemming en dan laten vallen dat sipke jan een optie is ofso.
Dan heb je nog niet een echt complot maar je geeft er een hint aan
.
Super eerste aflevering trouwens! Echt wat een leuke types zitten ertussen
.
De belgische kandidaten vind ik tien malen beter dan vorig seizoen. Maar wat ze op kamp zuid hebben gedaan vond ik niet helemaal leuk. Sipke Jan is dan wel niet mijn favoriete kandidaat maar ik zie de reden niet. Waarom werd hij met 6 stemmen weggestemd terwijl er veel zwakkere kandidaten tussen zitten?
Ik had het veel leuker gevonden als de stemmen iets verdeelder waren geweest.
Verder heb ik zo'n medelijden met Lauretta
. Ze heeft geen maatjes, verliest immuniteitsmunten onderweg en is bijna zeker van eliminatie als kamp zuid verliest.
De proef was erg goed in elkaar gezet, en op kamp noord zitten een heleboel leuke figuren. Sylvia maakt me echt aan het lachen, en Tanja vind ik echt super!
Ik kijk al uit naar donderdag!