Helemaal mee eens, dit geklaag slaat helemaal nergens op naar mijn mening.
Naar mijn persoonlijke mening slaat het wel degelijk ergens op.
Het is niet alsof alle klachten van twee mensen komen. Als dat zo was geweest was het inderdaad overdreven geweest. Zo goed als ie-der-een hier uit zijn onvrede. Blijkbaar hebben
heel veel van ons er eenzelfde gedachte over. En dan vind ik het geen probleem als we die onder elkaar delen. Dat is ook wat een community een community maakt, vind ik.
Daarnaast vind ik het zoals enkelen hier, goed nieuws dat ook de kandidaten tegen zijn. Ik ben eerlijk gezegd erg benieuwd naar de mening van Art hierover aangezien hij met de tweet kwam. Het zou zomaar kunnen dat ook dat alleen maar in opdracht van de Avro is gebeurd. Maar goed, voor 'tzelfde geld is hij helemaal enthousiast. Alhoewel ik daar eigenlijk niet op reken, aangezien hij ook een halve molloot is...
Als je niets wilt weten dan log je toch gewoon niet in?
Da's makkelijk gezegd. Maar dat betekent dus dat de mensen die het niet willen weten, geen andere keus wordt geboden dan zichzelf voor één dag buiten de community te sluiten - en niet alleen buiten
déze community bovendien. Oftewel: deze groep lijdt er onder. Vind het dan niet vreemd dat daar over geklaagd wordt. En zoals blijkt is deze groep bovendien behoorlijk groot, althans op dit forum.
Edit:
Tegelijkertijd is dit een multimedia machine die probeert te concurreren.
Waarom, Wie is de Mol heeft zo goed als geen concurrentie