Hmm merkwaardig.
'Bij ons langkomen' zou ik normaliter idd interpreteren als in Nederland, bij je thuis langskomen.
Maar het kan ook bedoeld zijn als ter plaatse, op de locatie waar alle kandidaten vergaard waren voor de opnames begonnen. Wat wel weer zou stroken met Art's verhaal dat plotseling iemand vroeg wat hij eigenlijk in IJsland deed.
(Vraag me af wie dat vroeg.
)
Tja opvallend dat ze dit jaar zo willen benadrukken dat mensen al enkele malen gevraagd worden, maar vaker niet kunnen (maar wel graag willen etc want het is zo'n eer blabla.. Is t natuurlijk ook wel maar er wordt wel opvallend veel over gepraat dit jaar, - hoewel die verschuiving vorig jaar er ook al wel was. Met name Miryanna had er een handje van).
Anywayz. Mogelijk wordt iedereen op de hoogte gehouden over wie wel of niet meegaat. Zij verklaarde het iig als zijnde de eerste persoon die 'zeker' was. Misschien wilden ze haar warmhouden zodat ze zich niet zou bedenken..
Ik zou het niet direct als mols uitleggen, sterker nog ik zou het eerder zien als onmols. Waarom zou de mol dat soort details prijsgeven en zich er mogelijk mee verraden. Lijkt me niet direct logisch.
Overigens blijft het pure speculatie op basis van niks momenteel uiteraard.
Vind Tim wel wat shady om een of andere reden, nav de interviews en ook nu weer.