De enige hint die ik er nu in door zie werken is de -1
Ik ben hier ook niet blij mee.
Het is wel een trend. Andere programma's doen het ook.
Jammer dat de AVRO en WIDM mee doet...
Een trend kan een trend zijn, maar soms is het beter om je aan een trend te onttrekken. Bewijs dat je het niet nodig hebt en ik denk dat WIDM met 2.1 miljoen kijkers bij de 1e aflevering en een stijgende lijn qua kijkers over de afgelopen seizoen dit niet nodig heeft. Het werkt fouten en gevallen zoals vorig jaar met excecutie Miryanna in de hand m.i.
Ik bedoel als alle omroepbazen de waal in springen dan hoef jij er nog niet achteraan te springen. WIDM is een programma van een hele andere klasse als Uit de Kast of de tvkantine.
WIDM krijgt voor elkaar wat bijna geen 1 programma voor elkaar krijgt, indirecte interactie met het publiek. Ondanks het niet live is storten honderdduizenden mensen zich toch elke week weer op diezelfde vraag Wie is de mol en proberen de mol te ontmaskeren.