De foto die boven statistieken staat is volgens mij van René. Als je de eerste aflevering nog op band hebt staan moet je maar eens kijken naar het filmpje waarin hij zich voorstelt. Aan het einde van dat filmpje komt een shot waarin hij zo naar rechts kijkt. En dat lijkt verdacht veel op die foto boven de statistieken.
Dit had ik al eerder gezien, maar ik dacht ach, t'zal wel niks wezen. Net als die foto die dus bij hints staat, ik dacht ook dat die van René was omdat hij een wit randje op zijn kraag heeft. Dit is niet een witte rand in de stof, maar René heeft steeds van die fleece truien aan. Op foto's zie je dan de rand een stuk lichter. Let maar eens op foto's waar hij die fleecetrui aan heeft. Alleen René zijn gezicht is smaller, maar ze hebben die foto zo bewerkt dat ik eerlijk gezegd niet weet of je daar nou echt wat uit kunt halen... en dan nog... wie zegt dat het dan een foto van de mol is?
Verder dacht ik niet echt aan René als mol, maar ben nu dus ernstig gaan twijfelen... (door het geluidsfragment bij zijn introflimpje in afl. 5)