Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
@jelsirIk ben het met je eens dat "okee" een zeer veel gebruikt woord is.Maar OK of KO met hoofdletter in tweets of dagboek mol is toch iets anders.Het nummerbord kan nog toeval zijn maar kwam wel terug in een testvraag.Zo vreemd is het niet, vorig jaar werd PS in het dagboek(immers ook veel gebruikt) als hint gebruiktmaar....zoals ikzelf al veronderstelde kan dit evengoed een afleiding zijn
CitaatDonderdag wordt een nieuw hoofdstuk aan de Koude Oorlog toegevoegd.#widmHmm, wat moeten we hier mee?
Donderdag wordt een nieuw hoofdstuk aan de Koude Oorlog toegevoegd.#widm
Höfði is een huis in de wijk Miðborg in Reykjavík, de hoofdstad van IJsland. Het huis ligt tussen de Sæbraut boulevard en Borgartún ingeklemd. Op een tiental meters ten noorden van het huis ligt de Kollafjörður. Höfði is gebouwd in 1909, en was oorspronkelijk de zetel van het Franse consulaat. In 1958 kocht de stad Reykjavík het huis over.In 1986 hebben Ronald Reagan en Michail Gorbatsjov er tijdens de Iceland Summit van 10 tot 12 oktober gesproken over het einde van de Koude Oorlog. Het zetten van de handtekening ging op het laatst niet door. Ter herdenking aan deze historische gelegenheid hangen de vlaggen van de Verenigde Staten van Amerika en de Sovjet-Unie in het gebouw.
Het zou me niks verbazen dat het onderhandelenopdracht in dit gebouw zal gaan plaatsvinden.
@IkBenDeMol De Mol 2821210014362222347123643583. Wie zien het goed? #widmWat moeten we nu weer met deze tweet??
@IkBenDeMol De Mol 2821210014362222347123643583. Wie zien het goed? #widm
Alleen het getal 9 komt in deze reeks(!) niet voor.
De middelste vier cijfers zijn 2222. Wat voerde Frits als antwoord in bij de rooksignalenopdracht? -> 2222Er staat ook 'Wie zien het?' ipv 'Wie ziet het?' (lijkt mij logischer).Ik denk dat we hier sowieso iets mee moeten :]
Inderdaad, en er zijn 9 verschillende cijfers.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
585 gasten en 0 vaste bezoekers