Hello everybody,
Last year Supernova and some others made subtitles for Season 11 and Season 5. Supernova started a project already for Season 12 and you'd better message her about that when you want to help. Why am I telling you this, you might ask. Well, I'm looking for some people interested in starting to translate Season 6. Having this in a separate thread is just easier to overlook.
To the point:
Is your English (and Dutch ofcourse) good enough to be able to translate parts of an episode from Dutch to English? Would you like to help? Please leave a message in this thread or send me a personal message.
Maybe you don't like translating a lot but you do want to contribute, then sign up to be a "Checker", which means you get translations and you'd have to check whether they are correct.
Questions? Suggestions? Don't hesitate and post them!
Hallo allemaal,
Vorig jaar hebben Supernova en een aantal anderen Seizoen 11 en vervolgens Seizoen 5 voorzien van Engelse ondertitels. Supernova heeft dit jaar al een project gestart om Seizoen 12 te vertalen en als je hierbij zou willen helpen zul je haar eens moeten PM'en. Waarom ik je dit vertel? Ik zoek mensen die intresse hebben om Seizoen 6 te ondertitelen. In een apart topic is dat gewoon wat overzichtelijker.
Hier gaat het dus om:
Is je Engels (en je Nederlands natuurlijk) goed genoeg om delen van een aflevering te kunnen vertalen? Zou je hiermee willen helpen? Laat hier dan een berichtje achter of stuur me een PM.
Misschien vind je het niks om veel te moeten vertalen, maar wil je toch helpen, geef je dan op als "Controleur" wat betekend dat je vertalingen toegestuurd krijgt die je moet controleren op correctheid.
Vragen? Suggesties? Aarzel niet en post ze!
Vertalers/Translators:
Controleurs/Checkers:
Vertalingen/Translations:
Aflevering 1 - EMIBH
Aflevering 2
Aflevering 3
Aflevering 4
Aflevering 5
Aflevering 6
Aflevering 7
Aflevering 8
Aflevering 9