Nieuws Volg ons ook op Twitter!
En op je moniel is het echt lastig typen na een paar biertjes
Ook ik denk dat het dit jaar een vrouwelijke mol wordt. Kijkend naar de afgelopen mollen hadden we de knuffelbeer (patrick) de mollende kandidaat (Kim) de clowneske mol (Jon) de mol die de mol niet kon zijn en ee risico van de productie zoals ze het zelf noemde(Dennis). 3 van de laatste 4 mollen waren acteurs/actrices. Van de andere mollen (Dennis, Inge, Milouska, Yvon) zijn Dennis en Milouska tv makers en hebben geen echte acteursachtergrond.Dan vraag ik me af, wat voor type mol zouden ze dit jaar hebben gekozen en is het een acteur of juist niet? Ik denk dat ze niet voor een acteur/actrice hebben gekozen. Dan kan het dus Marion, Liesbeth, Maarten, Frits of Dio zijn. Als ik dan kijk naar die personen denk ik dat maarten te competatief is die wil winnen, Frits een slimme speler door zijn politieke ervaring, Liesbeth heeft net als Milouska het jeugdjournaal gedaan, maar ik vind haar een kandidaattype die ver kan komen.Blijven Marion (de grote onbekende) en Dio over. Van marion vind ik het lastig wat te zeggen omdat ik, en misschien vele anderen haar niet kennen. Wat in haar voordeel kan werken als mol. Dio zou zomaar de mol kunnen zijn, omdat het volgens mij iemand is die lekker enthousiast in het spel zit, maar ondertussen de boel lekker kan saboteren.Als ik er dan toch helemaal naast zit en de mol toch weer een acteur blijkt te te zijn, zegt mij gevoel dat het Anne-Marie Jung is. Hieronder mijn voorspelling:1: Frits(winnaar)2: Anne-Marie (mol)3: Dio (verliezer)4: Liesbeth5: Maarten6: Marit7: Hadewych8: Tim9: William 10: Marion
een hele verhandeling waarom het geen acteur is en dan toch voor de acteur kiezen
Heeft Lukie geblowed ? Hij post overal zo raar
Gij moogt zwijgen tot er bij jullie een regering is.En dat kan nog heel lang duren......
...toch wel meer en meer bedenkingen hebben over dat waar ik al meteen sceptisch tov stond In een auto een berg oprijden,vlug even een rennerstenue aantrekken,op een koersfiets gaan zitten en een kiekje laten nemen bij het bord van de Galibier,dat kan ik ook Als niek dit soort vreemde zin"opbouw"nogsteeds gebruikt de ochtend na een nachtje stappen......dan klop er iets niet Tenzij niek "iets" genomen had....Maja,geef mij hetzelfde en ik klim de die berg nog vlugger op dan niek Sterker nog,ik ga voor het wereldrecord op die col buiten categorie in Flevoland Degene die dit bedacht hebben,die hebben nog straffer spul tot zich genomen
Denk dat ze morgen inderdaad gaan Ben Hur'en.
ik ben nog steeds een schatje Hoe vertel je je ouders dat je bijna een vriendinnetje hebt en dat we donderdagavond wie is de mol gaan kijken ?
Pap, mam... Ik ben een nerd...Zoiets?
lijkt me niks Waarom reageert zo ongeveer de enige niet - wie is de mol fan op dit hele forum op mijn vraag ?
geen commentaarHeb je niets leukers te doen met een (bijna-)vriendinnetje?!?
Leukste ER kandidaten -Douwe
En klaar...
Moh, ik vond Klaar niet zo geweldig.
Ja Jann die was briljant.... Tranen in mijn ogen van t lachen echt waar
We hebben met afl. 1 al een record aantal kijkers neergezet. Hoe kan de AVRO zien of veranderingen door het seizoen of door woensdagavond komen? Ik zou spontaan een AVRO lidmaatschap nemen, zodat ik het op kan zeggen.
Deze komt dan wel niet uit de relaxhoek, maar ik vond hem ook briljant
Ik vind ook dat het niet afgeschaft mag worden anders leert D*N nooit goed spellen
de stofzuiger maken (hoop ik dan)
gig Gewoon op citeer drukken. het hele stukje selecteren, knippen en hier weer plakken
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
988 gasten en 3 vaste bezoekers