Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Ik heb ook van die SOG-momenten meegemaakt. Maar ik had geen internet als alternatief. Ik moest soggen met rooksignalen........
zeg, blijft het van dit lekkere weer, of wordt het nog een keer zomer
Nee hoor Koekoe ouwe zeur ben jij (en Ibung sowieso
Hier het tegenovergestelde.. Ik ken alleen de reeks van mn wiskundecijfers nog.. 4.0 4,1 4,2 4,3 4,4 4,5 4.6 4,7 4,8,4,9
En ik maar denken ben ik nou alweer een toets vergeten>?
Ondergetekende heeft niets te maken met een bepaalde naamgenoot. Ik meld het maar even voor de zekerheid.
Dus jij bent niet de voorzitter van het EU-parlement?
Dat staat er toch niet?
Mijn excuses - ik nam overhaaste conclusies
oh verdikkie, eerst de resultaten opslaan, dan poll op nul zetten, is natuurlijk een veel betere volgorde volgende keer dan maarnu staat Poll weer op nul in elk geval.
--Waarom denken sommige mensen dat zo-wat elke Nederlands spreekwoord is bedacht door Cruijff? Hij blaat al zoveel quasi-wijsheden, om de rest ook nog aan hem toe te gaan schrijven..achja, moet er maar niet te veel een buil aan vallen, want zoals Cruijff al zei: Vergissen is menselijk
zijn we vierkant de herfst ingegaan op RN?
Komt door Bodejos met z'n hoeveel vierkantjes?
Makkelijk met 15-0 een voetbalwedstrijd kunnen winnen maar 10-0 genoeg vinden Vind jij dit een goed antwoord?
Nou, nadat Jann en ik HDD's advies hebben opgevolgd met die baby gaat het weer een stuk beter met me hoor Of ga ik nu echt te ver
wij zijn allemaal knetter
Ik zag het inderdaad! Interessant experiment. Ik hoop dat het een keer onder strikt gecontroleerde omstandigheden herhaald wordt...
Nagelvijltjes, onder m'n bed. Ik zou het graag aan jullie uitleggen, maar ik heb zelf ook geen idee wat die daar deden.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
944 gasten en 4 vaste bezoekers