Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Totaal aantal stemmen: 83
Marit is/wordt finaliste.........Frits is van de VVD, niet te vertrouwen dus, en is nu mijn mol.
Maarten is de mol, topsporters houden niet van verliezen en hebben een ultiem doel nodig. Daarnaast zijn topsporters gewend dat ze weten wat er gaat komen...als kandidaat gaan ze 'flippen', denk ik.
Is dit om gegevens te verzamelen voor de molbeurs of pool straks? Een beargumenteerde keuze kunnen we niet maken, dus alles is speculatie danwel wilde gok.
Frits is van de VVD, niet te vertrouwen dus,
Of zou het toch Hadewych zijn: Yvon was tijdens de opnames zwanger (maar wist dit nog niet) en was de mol; Milouska was tijdens de opnames zwanger (maar wist dit nog niet) en was de mol; Hadewych was tijdens de opnames zwanger (maar wist dit wel) en is de mol?
Juist het omgekeerde. Die houden wel van een uitdaging. Dan pas is het echt winnen! Niet als het van te voren vast staat.
Ik denk Tim Kamps... ik weet niet waarom. De manier waarop ie in de leader keek doet het 'm.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
568 gasten en 2 vaste bezoekers