Ken de kandidaten dit jaar niet goed maar als ik op mijn eerste gevoel zou afgaan (puur gebaseerd op de groepsfoto) zou ik Hadewych, William, Marit, Anne-Marie en Frits in de bovenste helft plaatsen als potentiële mollen. Puur gebaseerd op uiterlijk en paar clipjes die ik heb gezien op youtube.
Tim en Marion als wild-card Mol (moet ze eerst eens in actie zien, zouden zo van plaats kunnen wisselen met Frits in mijn eerste indruk top-5, want die laatste is een politicus heb ik verstaan. Dat blijft toch een risico om zo iemand als Mol te nemen). En ja zo kunnen we bezig blijven natuurlijk want Liesbeth lijkt me ook wel kanshebster als ik haar bio zo eventjes doorneem. Ik kan ze echt nog niet zo goed peilen. Mijn gevoel zegt wel dat het een vrouw is dit keer.
Wat we wel al weten: de kans is groot dat we te maken hebben met geen blinde maar een blonde Mol!
Het is alsof ze het erom gedaan hebben. Past wel goed in deze setting in ieder geval.
Onder het motto 'een gokje kan geen kwaad' of zoals jullie het noemen, mijn 'schot-voor-de-boeg-Mol', dan ga ik op dit moment voor Hadewych! Maar het zint me niet dat zij, Marit en William nu al zo verdacht worden (zij blijken nu al de 'populaire' deelnemers), dus maakt Marion weer een dikke kans als Mol, want zij staat dan weer laatste in de poll op de officiële site. Al maakt zij ook een goede kans om het spel te winnen, volgens mij is zij een echte detailfreak.
En ik zou het helemaal geweldig vinden mocht Maarten het zijn, Olympische Mol in een Olympisch jaar? Volgens mij ga ik ze allemaal in het oog moeten houden als ik mijn post zo teruglees.
Hoe kan het ook anders met dit programma. Elk jaar weer hetzelfde liedje grrrr...