De drie blondjes! Dit keer is de Mol niet blind maar blond!
Vind het wel moeilijk kiezen tussen hun drietjes, Marit haalt meer en meer de bovenhand en zou ik nu ik ze al wat beter ken misschien wel zelf kiezen als Mol. Zij heeft wel het juiste profiel vind ik. Immer sympathiek, een Mol die je snel haar misstappen vergeeft.
Anne-Marie die soms echt op een kandidaat lijkt, zeker in die allereerste proef ... zij komt als eerste aan en lijkt zich vanaf het eerste moment echt te profileren binnen te groep. Verder vind ik haar geweldig, echt een mooie aanwinst voor het nieuwe seizoen!
En Hadewych, velen lijken haar al af te schrijven, niet vergeten dat ze actrice is met bakken ervaring. Ik wil toch eerst haar rood scherm zien voor ik haar definitief ga afschrijven. Laten we hopen dat ze eens goed de pot gaat spekken, dat zou meteen duidelijkheid scheppen. Want ze heeft toch ook haar eigenaardige momentjes hier en daar.
Ik hou ze in het oog, onze drie sluwe blondines, zou ergens wel een grappige finale zijn. Verwarring alom, iedereen gaat dubbel zien van al dat blond geweld.