Wat is het moeilijk !
Ik kies meestal mijn Mol dmv afstrepen.
Na haar goede raadwerk bij pim-pam-pet, het echt niet de toren in willen en een het feit dat haar foto (afl 1) niet klopte, zet ik een streep door Hadewych.
Gezien Marion oa op hem stemde, zijn niet kloppende foto, het pakken van 1000 euro ipv een joker en het niet pakken van -500 op de gletsjer, ook een streep door Tim.
Anne-Marie had ook een foute foto, was goed bij het vliegtuig, wilde niet de toren in en herkende toch wel "vi" van viking. Zij krijgt een halve streep.
Dan zit ik in een naar pakket. Er is niemand die én de goede foto had én jokers pakte ipv 1000 euro. Welke van de 2 is belangrijker? Ik neig toch naar de foto's, vooral omdat het komende aflevering misschien geld gaat kosten om iedereen door te krijgen. Definitieve streep door Anne-Marie dus, en door Frits en Liesbeth.
Dus dan, Marit of William ? Marit deed het vrij goed op de toren, en gaf zich over bij paintball. William deed zijn best bij het vliegtuig, en pakte waarschijnlijk geen -500 euro koker. Toch vind ik de argumenten tegen Marit sterker, is het dan William ?? Ook qua Molacties doet William volgens mij niet voor Marit onder.
Mocht de foto hint toch niet kloppen, dan denk ik dat het Frits of Liesbeth is. Eigenlijk is Frits nog best verdacht. Het enige argument wat ik dan nog tegen hem weet is dat Marion oa op hem stemde. Daarentegen deed hij het opvallend goed met het paintball (=mol), maakte hij er een potje van bij de auto's en maakte hij een erg onduidelijk pim-pam-pet bord ... waarom verdenken zo weinig mensen Frits eigenlijk ... ?