Tim. Maar ook , en staan op het moment hoog op mijn lijstje.
Na afl. 1 dacht ik Tim, na afl. 2 dacht ik Hadewych en nu na afl. 3 ga ik weer van Mol veranderen. Wel blijf ik bij één van de vier bovengenoemde personen.
Tim niet (1000 euro), Marit niet (1000 euro), Hadewych niet (totaal onmols bij de rondleiding).
Blijft Anne-Marie over. Ik had haar eerder wat lager op mijn lijstje gezet vanwege het herkennen van V en I van VIKING. Maar omdat het niets opleverde en ze een goede reden had om iets positiefs te doen (ze was kennelijk een van de hoofdverdachten van de groep) kan ik begrijpen waarom ze dit als Mol zo, met wat risico, speelde. (Anne-Marie laat later in de bus ook nog wel even weten dat het falen zeker niet aan haar lag: "Maarten zei WIDM, terwijl ik de V en de I... Maar goed...")
Overtuigd ben ik zeker niet (maar wie is dat op dit moment nog wel?), want ook was het een goede actie van Anne-Marie om Frits op het vliegtuig te wijzen, deed ze het erg goed in de speedboot (ook al zag ze wel het duurste bord over het hoofd) en zei ze tegen Tim dat ze bij de toren niet naar binnen moest gaan.
Grote kans dus dat ik na aflevering 4 weer van Mol verander.